(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni unutmamı bekleme benden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni unutmamı bekleme benden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Murada eremem, döner dururum Yastığım ıslanır, dalda kururum Rüyama gel yeter, kurban olurum Seni unutmamı, bekleme benden...
Gülhan’ım yollarda, ruhunla yürür Yorgun düşer gönül, peşinde sürur Sensiz seni yaşar, seninle ölür Seni unutmamı, bekleme benden...
11'li hece vezninde yazılmış oldukça başarılı bir çalışma. Bir şiirin dizelerinin arasına yürek konulursa Yürekte hissedilenler riyasızca konulursa, bir de söylenilenlerden farklı yazılarak konulursa duygu seline gem vurmadan, içten geldiği gibi yansıtılırsa ortaya böylesine güzel ve bestekarını bekleyen bir güfte çıkar. Ne zaman sayfanıza uğrasam şiir okuyorum, hem de dolu dolu. Okumakla kalmıyor adeta şiirin gizemli dünyasında buluyorum kendimi. Bu enfes şiiri izninizle kendime kopyaladım ve sayfanıza gönül dolusu tebriklerimi bıraktım.
murada eremem, döner dururum yastığım ıslanır, dalda kururum rüyama gel yeter, kurban olurum seni unutmamı, bekleme benden...
Hoştu her zamanki gibi dilinize yüreğinize sağlık şiirin her dörtlüğü güzeldi ama bu dörtlük çok güzeldi kalemin daim olsun şaire yüreğinizdekiler solmasın
murada eremem, döner dururum
yastığım ıslanır, dalda kururum
rüyama gel yeter, kurban olurum
seni unutmamı, bekleme benden...