İşini gücünü Hastanı ölünü Ezanını çanını Öfkeni kinini Olduğu gibi bırak da koş Mucize sahnelemekte tanrı En kestirme yoldan Bir tomurcuk bul Ve aşkla seyret Ölümün bir kere daha yenildiğini
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Teze yıl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Teze yıl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşini gücünü Hastanı ölünü Ezanını çanını Öfkeni kinini Olduğu gibi bırak da koş Mucize sahnelemekte tanrı En kestirme yoldan Bir tomurcuk bul Ve aşkla seyret Ölümün bir kere daha yenildiğini
ALLAHA KOŞMAK HERŞEYDEN ÖNCE GELİR DOST KOŞTUM BAKTIM SENİN GÖRDÜKLERİNE NEDE İNCE GÖRÜRMÜŞSÜN KUTLAR SEVGİLER SUNARIM...KAL ESENLİKLERİN İÇİNDE...
Newroz Aleviler için 1400 yıldır Hz Ali'nin dogum gunü olarak kutlanır. Nevruziyeler söylenir. Cem tutulur. NEWROZE SİMA SERFİRAZ BO... Newroz Kürtler için Demirci Kawa ile zalimliğe başkaldırının günüdür. NEWROZ PİROZ BE... Türkler ve birçok orta doğu halkı için baharın geldiğinin haberidir... NEVROZUNUZ KUTLU OLSUN...
NOT:Zıplayan olursa hössstt bizim bayramımız o diye koru beni savruk abey..
sende bencillik etme yeni yılın ilk günü taa 5000 senedir mart ın bu gününe denk gelir,güzel olan bir şey varsa bütün insanlığın ortak ürünü olmalıdır,isyan la yaşam eş değildir ayrıca ve bu gün yaşamın barışın huzurun ilk günü kabul edilir kadim insan aklında...sana en güzelinden bir demet çiçek sunuyorum sanalda olsa ister çiğne ister saçlarına tutuştur,bu bayram hepimizin...
acaip bir mutluluk var içimde...
kutlu olsun, mutlu olsun inşallah:)