Zâfer nefere, mağlûbiyet, serdâra mal edilir Komutanın ,,kibriˮ böyle, pür pâyimâl edilir
S / ÂYE (19:04) 18 Mart 2012 / Wuppertal / Almanya
Kelime: pür pâyimâl: tamamen ayak altında ezmek. serdâr: komutan
Not:Zaferi sadece komutana tahsis edenlere cevabım. Peygamber bile İstanbulʼun fethini müjdelerken ,,ne güzel askerlerˮ diyerek Fatihʼin askerlerinin hakkını vermiştir. Yememiştir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SERDÂR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SERDÂR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
işte bu benim kardeşim şimdi,, o asker ne güzel asker, onu doğuran ana ne güzel kadın, asla komutana mal edilmez her şey, 2 dize de bana çok şey ifade etti bu şiir kutlarım alınından öptüm seni,
ben de size teşekkür ederim kardeşim, pembeye bezemişsiniz, aslında çok uzun yazmak istedim, kısa tutmak zorunda kaldım, yazdığım yorum cevabında teşekkür ederim,
Merhaba efendim. Bu sitede çok az şiir okuyan biriyim. Buna rağmen şiirlerimi devamlı takib eden samimi insanlar hayli çok. Sitede az şiir okumamın nedenlerinden biri, yazdıklarım diğer kişiler tarafından okunup okunmadığıdır. Zira edebiyat ve şiir alanında güzel şeyler yapmak istiyorum. Çok yorum almak beni yanıltır diye çok az şiir okuyorum. İnsanlar hatıra binaen yorum yazmayıp, hislerini ve düşüncelerimi yazsınlar istedim. Hatalarımı açıkca göstermeleri beni çok mutlu etmiştir.
Şiire ciddi yaklaşan insanlar benim için daha önemli. Bu sayfada beni seven ve bu samimiyetten dolayı da hatalarımı söyleyen Durak Ağabey, Adnan Ağabey, HakkınSesi, Yoksul, Çimdik, Gam_Seli, Ahmet bey, Coşkun Bey ve sizin insanların olması bana güven veriyor.
Dostlar acı söyler. Ben böyle insanları ciddiye alırım. Güzel olanı gercekten alkışlayıp; kötü olanı da açıkca söyleyenler gerçek dosttur.
Bu sözlerin açısından, bu şiirime yaptığınız yorum, övgü beni mesrur etti.
Şahsen çok sevindim; çünkü güzel şeylerin arklkası gelmesi için alkışlamak; kötü şeylerin arkasının kesilmesi içinde tenkit etmek lazım.
Tahmin ediyorum, çok uzun zamandan beri şiirlerimi takip ediyorsuz. Bu yüzden geniş bir teşekkür cevabı yazmayı düşündüm.
Tekrar size ve diğer meçhul müdavimlerime teşekkür ediyorum.
Bir mısra ile sayfaların anlatmaya kifayet etmediği duyguları anlatmak...
Tebrikler efendim...