Bir gülüm, Bağzan kazıp sular kara toprağımı, Çapalar, gübreler, okşar yemyeşil yaprağımı, Gün gelir, Bağzan bilir benim açılacağımı, Ben bir gülüm, nice gönüllerinde açanım ben.
Toplanır koncalarım, verilir sevdalılara, Şarkılar şiirler olurum, nice hocalara, Konar bülbüller, bendeki o dikenli dallara, Öter seher vakti gelince dalda, dertli,dertli.
Çok çeşidim vardır, her biri ayrı manalı renk, Çiçeklerim dizilir, sıra, sıra olur hevenk, Kimileri bakar, sadece rengimden alır zevk, Ben bir gülüm, yediverenim açar erkenden.
Nice güzellerde, parfüm esans olur kokarım, Koklandığımda , nice,nice gönülleri yakarım, Beni sevmeyen ellere, o dikenimle batarım, Ben bir gülüm, gönüller fet eder bir tek dalım.
Aşık eline verilse,şu kırmızı koncalarımdan, Bilir sevildiklerini, o aşık olmuş güzeller, Genç güzeller anlar, sevildiğini sarılarımdan, Akım verilse birlikte olmak ister bazı kimseler.
Ben gülüm, Bağzan elindedir o kesen makaslar, Budama zamanım gelmiş, keser beni o ustalar, Çoluk çocuğa kızarlar, güllerimi kopartmazlar, Büyürüm ben Bağzan ’ın ellerinde, nazlı, nazlı.
Ben gülüm, hatıra defterinde saklıdır kurum, Okundukça hatırlanırdır, öperek verenlerim, Bahar gelir açarım, sıcakta erkenden kururum, Dallarım dikenli olsalar da, çoktur sevenlerim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN GÜLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN GÜLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nice güzellerde, parfüm esans olur kokarım, Koklandığımda , nice,nice gönülleri yakarım, Beni sevmeyen ellere, o dikenimle batarım, Ben bir gülüm, gönüller fet eder bir tek dalım.