Gecenin geç bir saatinde Uykumun en tatlı yerinde Zil çaldı gibi geldi bana Sensin diye gittim kapıya İçimde sonsuz bir sevinç. Gelmedin, Gördüğüm bir rüyaymış meğer Her şey boş,böylemiş kader.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu hadise gerçekten olan bir olguudur şiirde söylenmiş laf olsun diye söylenmiş olduğunu kimseler zannetmesin (kendim yaşadığım işin biliyorum) dokunaklı bir şiir okudum tebrikler :))
Gecenin geç bir saatinde Uykumun en tatlı yerinde Zil çaldı gibi geldi bana Sensin diye gittim kapıya İçimde sonsuz bir sevinç. Gelmedin, Gördüğüm bir rüyaymış meğer Her şey boş,böylemiş kader.
GECENİN GEÇ SAATİNDE ÇALAR KAPIYI TERKEDİLMİŞ SEVDALAR. ANI OLUR YÜREKLERDE,DÜŞ OLUR... RÜZGAR MIRILDANIR SEVDALARIMIZI BAZEN; BAZEN DE GECENİN ZİFİRİ KARANLIĞI ANLATIR HER ŞEYİ. GÜZEL ŞİİR İÇİN YÜREKTEN TEBRİKLER. SAYGILARIMI SUNUYORUM.
(kendim yaşadığım işin biliyorum)
dokunaklı bir şiir okudum tebrikler :))