(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KORKMA AŞKTAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KORKMA AŞKTAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arkadaşım...aşk evet belki en güzel duygudur katılıyorum ama .... günümüzde onunda genleriyle uğraştılar....Naturelini bulmak çok zor...! Kutluyorum...sevgimle...
Zordur hani, Şu aşk emekçiliği… Hele karşılıksız bir sevgi, Aşkın en meşakkatlisi !... Aşık olanın çoğu zaman, Görmez gözü hiç bir şeyi. Bence aşkın en zoru, En gerçekçisi… Anlamak istiyorsan aşkın değerini, Önceden çekmelisin çilesini. İster beğen ister beğenme, Böyle bir şeydir aşkın katmerlisi ?... Hep yanıyorsa yürek ateşi; Ancak o zaman anlaşılır, Aşkın ölümsüz lezzeti !!!...
Tebrik ederim sizi !!!... Hem doğru ve hem güzeldi !!!...
Şefkat ile büyüyenlerin, yüreği sevgi ile dolanların şiarıdır aşk. Kendisiyle barışık olanların tahtı, erdemin pınarından içenlerin sultanıdır aşk. Ahde vefadır aşk Vatan gibi, hayatın sırrına ermektir İlah’ın attığı imzayı görmek gibi. Nebi’nin bahçesinden geçmek, gül kokmaktır aşk, bülbül misali dile gelmektir aşk. Ana kokusudur aşk bazen hiç büyümeyen bir çocuk edasıyla, bazen bir babadır dağlar kadar. Yuvanın meyveleridir bazen aşk. Gözlerden duygulara yağan yağmurlarda ıslanmayı bilmektir aşk, çoğu zaman son bulmayan bir özlem, diğer yarımız olan Canan demektir aşk. Değerini bilene ödüldür, el üstünde tutar deryalar gibi…katlanmayı bilmeyene cezadır, önünde savurur fırtınalar misali… İnsanın duygularında ne kadar da çoğalan bir şiirdi yine. Sevmeyi bilenlere, sevgi dolu kalplere selam olsun… Şiirinizi bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
Aşk cesaret ister, mangal gibi yürek ister. Mevlâna gibi başını koydumsa yoluna ,başını da isterim yoluma der.Aşk yakıcı kimya kim nasıl yanarsa.. Yüreğine sağlık toprağım. Aşkı gözünden okumuşsun yine Sevgilerimle İZMİR'le kal
___________________________Eleğe döndüm be aşk senin yüzünden gelen sıktı kaç kurşunu varsa giden sıktı gelirken keyiften sıktılar giderken kederden şimdi yüzlerce yaram var hangisini tedavi edeyim bunun doktoru kim bilmiyorum ama bildiğim tek şey var Aşkın acısı yarası geçmiyor yarayı bırakan gidiyor ama yarası baki kalıyor en dersin saygılarımla efendim güzel bir eser okudum azdı ama çok şey anlatı ...
günümüzde onunda genleriyle uğraştılar....Naturelini bulmak çok zor...!
Kutluyorum...sevgimle...