(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Evimiz Yapılacak Kolay mı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Evimiz Yapılacak Kolay mı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir an, bizim oralarda yapılan köy evleri canlandı gözümün önünde. Avlularında, dam başlarında oynadığımız; ocak başlarında gaz lambasının ışığında duvarlara, merteklere vuran gölgelerde hayale daldığımız; yazın püfür püfür serinleten; kışın bir yorgan gibi üzerimize çektiğimiz hanaylı evlerimiz...
yüreğinize sağlık Ramazan hocam. müthiş bir anlatım yine. az kelime ile çok şeyler ifade etmişsiniz mısralarınızda. mutluluğun resmi çiziliyor işte... kira derdi kötüdür hocam. insanın bir evi olması ne güzel duygu. evim olsun da derdi annem, kutudan olsun. inşallah birgün annemin yüzünü de güldürür Rabbim, bu ev konusunda... saygım ile hocam...
Tebrikler tertip.Farklı tarz farklı lezzet.Yürekten kutluyorum.Tanrım tüm insanlara başını sokacak ev iş ve aş nasip eyler inşanlah.Evsiz barksız yaşantı ölümdür kişi için.Canlı canlı mezara girmek böyle bir şeydir...
Şiiriniz bana eski günleri anımsattı. Kerpiç toprağı saman karıştırılarak yoğrulur. Kalıpta üçü küçük,biri büyük olan gözlere çamur dökülür. Kalıptan çıkan kerpiçler kurumaya bırakılır. Daha sonra kullanıma hazır hale gelirler. Kerpiç evlerde az yaşamadık. Güzel şiirinizi kutlarım şair arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Mehmet Aktaş tarafından 3/12/2012 8:58:43 PM zamanında düzenlenmiştir.