(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Keloğlan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Keloğlan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben sizin bu tarz şiirlerinize bir öğretmen gözüyle bakınca bu ve benzeri şiirlerin (Şiirlerle Masallar veya Masallar şiirlerde vb. adlı) bir çocuk şiirleri kitabına yakışacağını ve böyle bir kitap oluşturulduğunda ise ilköğretim çağındaki yavrularımıza kitapları sevdirmede masal kitaplarına ilgi uyandırmada faydali olacağını düşünüyorum. Dilerim bu tür şiirlerinizi bir kitapta toplayıp yayınlayabilirsiniz...
:)) Günaydın hocam.. Tuz kadar sevebilmek... Üstadın dediği gibi // Ekmeği tuza banmak//.. Bence sevgilerin en güzel katığı.En azından GDO su falan yok.:))) Keloğlana gelince o baş tacımız...
Annem de,beni hep süpürge almaya gönderirdi. "Dikkat et,seyrek olmasın." diye tembihlerdi. Kendi ellerimle aldığım "Sağlam" süpürgelerin tamamı, benim sırtımda seyrekleşirdi!..
ne güzeldir tuz gibi sevilebilmek,tansiyon hastasıyım.tuz bana yasak. ama az kaçamak yapmadım tuzla. onun keyfini bir ben bilirim. selamlar sevgiler. resim değişmiş.bir an şaşırdim. omu değilmi diye:)
A.yıldız tarafından 3/11/2012 9:15:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
onu tuz kadar severmiş...
tuzun kıymetini biliyorum
her şeyin tadı