Ey meleğim!.... Sen ALLAH tarafından indirilen hurisin Her iki cihanda sevdiğim cennetimsin. Bu yüreğim bu bedenim fedadır senin yoluna. ALLAHIMA her ibadetimden, sonra dileğimsin. İyi günde, kütü günde, hastalıkta sağlıkta! ALLAH huzurunda kadınım canımın içi dediğimsin. Dün nasıl sevdiysem bu gün nasıl taptıysam yarında sevdiğimsin. Ve bir insana verilebilecek en güzel hediyemsin sen bana. ALLAH tarafından...... Sol tarafımın sahibi, nefes alışımın nedeni, YAŞAM kaynağımsın.
Ey meleğim Ey hurim? Rabbimin bana en güzel hediyesi. Ayakta duran bedenimin nefes alan ciğerlerimin sahibesi. Sen HAYATIM Sen varlığım Sen YAŞAMIMSIN BİRTANESİ. İyi ki varsın iyi ki bana cansın ALLAHIMIN bana hediyesi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___HEDİYE___ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___HEDİYE___ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey meleğim Ey hurim? Rabbimin bana en güzel hediyesi. Ayakta duran bedenimin nefes alan ciğerlerimin sahibesi. Sen HAYATIM Sen varlığım Sen YAŞAMIMSIN BİRTANESİ. İyi ki varsın iyi ki bana cansın ALLAHIMIN bana hediyesi...
Duygulu eserinizi canı gönülden kutlarım yüreğinize sağlık saygılarımla..