(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yOL gÖSTEr şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yOL gÖSTEr şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üstadım kaleminizden dizelere dökülen her şiiriniz gibi yine çok güzel bir şiir okudum haz alarak sayfanızdan kalemine ve yüregine saglık selam ve saygılar .
Yırtıldı yelkenim kırıldı direğim. Söyle şimde hangi yöne gideyim Dümenim elde kaldı yoruldu bileğim Rotamı şaşırdım yol göster bana !
Üstadım..İçimden geldi.. Duygularımın tarifi olmuşsun yine..Böyle dua gibi bir şiir ,mubarek gün..ve Güzel bir yorum..Cumanız mubarek olsun..Muhterem Üstadım..Dualarımız rotamız için olsun..Saygılarımı sunuyorum..
Gerek görsel tema, gerek yorum, gerekse eser o kadar nefis olmuş ki. Sanki bir ekip çalışması yapmışlar gibi ahenk ve uyum sergiliyorlar. tebrikler, selam ve sygılar değerli hocam.
Okyanusta kalmış küçük bir salım Felek bile bilmez n’olacak halim Rüzgarın yönüne akar ahvalim Rotamı şaşırdım yol göster bana !
Allah şaşırmasın değerli yürek,çok zaman o sıkıntılara düşmüyormuyuz ?kul'un sahibi yaradanı inş tüm darda olanların yardımcı olsun ,yine çok duygulu ,çok güzel dizeler ve yorum.tebrik ediyorum duygularınıza nefesinize sağlık daimi başarı dileklerimle selam saygılar.