(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadınlar gününüz kutlu olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadınlar gününüz kutlu olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ümitsiz umudun çığlığını duymak, isterim kadınlar günün de Birkaç hayale sığınmak, rüyalarda gülümsemek.... yitip gidenlere yetişebilmek, kaybettiklerimize son defa bir defa daha:bakmak ''Allah'a emanet olun, selametle'' diyebilmek ah be dost yürek... derinden kadınlar günüz kutlu olsa desem, kapatsam gözlerimi, karanlıklarda ah o ışığı keşke görebilsem......... Güzel kaleminiz var olsun dostum .Çok teşekkürler sayeniz de kadınlar günü olduğunu hatırladım... aç kapılarını sende şair dostlar gibi ,küskün gül geldi saygılar ve sevgiler dost yüreğe olsun ...
KADINLAR GÜNÜ DEYİPTE GÜLDÜRMEYİN İNSANI. ÖLENLER KADIN; "ÖLDÜRENLER ERKEK OLDUKÇA EKSİK KALSIN İSTEMEM. Çok güzel şiir Seyfi kardeşim. Seven yüreğin dert görmesin. Kadın okundukça anlaşılan, değerli bir romandır. Okumasını biilen ondan neler öğrenir Öyle bir uyduruk günlere karnı toktuk kadınların . Aman almayayım ben istemem böyle bir günü. GERÇEK DEĞERİMİ İSTERİM! HAKKIMI İSTERİM! BEN ANA VATAN GİBİ KUTSAL VARLIK OLDUĞUMUN BİLİNMESİNİ İSTERİM. BEN ANAYIM. BEN EVLADIM. BEN BACIYIM. BEN ERKEĞİN YARİYİM SEVGİLİYİM SEVİLMEK İSTERİM. HAKKIMI İSTERİM! BU BÖYLE BİLİNE. ŞAHSINIZA DEĞİLDİR SEYFİ KARDEŞİM . TÜM ERKEKLEREDİR SÖZÜM. Selamlar Saygılar.
Çooookkkkk HAKLISIN Kadim Dost .. Benimkisi KADINA VERDİĞİM ZARİF DEĞER .. Saygı vs Sevgilerimle .. Gerisi teferruat .. Kalbimi bozmamak için dilim lal .. Seninle HEMFİKİRİM bu noktada .. Saygım TÜM KADIN { HANIM EFENDİ } LARA ..
Teşekkür ederim son damla arkadaşım.Her kadın bir güldür.Sevenlerininde sevdiklerininde yüzünü güldüren güldür.Gönlünün güzelliğinde ne güzel yazmışsın.Bende bir sarı gül.Biliyorsun.