Nasırlı elleriyle kömür kürer Zebaniler cehennemine Yüzünü yalar kor ateş Damlalar akar , Alın teri döker ekmekçi Emek verir ekmeğine Sevgisini katar lokmasına Karışır teri hamuruna Yüreğini ne ateş kırmızısı, Ne de kömür karası, Beyazdır… kar beyaz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EKMEKÇİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EKMEKÇİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasırlı elleriyle kömür kürer Zebaniler cehennemine Yüzünü yalar kor ateş Damlalar akar , Alın teri döker ekmekçi Emek verir ekmeğine Sevgisini katar lokmasına Karışır teri hamuruna Yüreğini ne ateş kırmızısı, Ne de kömür karası, Beyazdır… kar beyaz O KÖMÜR SÜRENLER ÖYLE DE O KÖMÜRÜ YAPANLARIN HALİNİ ODUNDAN KÖMÜR YAPARKEN ONLARIN ÇEKTİKLERİ EZİYETİ BİR GÖRSENİZ ACIRMISINIZ İŞTE EMEK BU MU DERSİNİZ BİLMEM GAYRI.
Ekmek Fırınların da çalışan emekçi işçiler maalesef o sıcak cehenneminde çalıştıkları halde çalışmanın karşılığını alamıyorlar. Sosyal içerikli şiirini candan kutlarım.
Kelimeleri dansettiren muhteşem kalemi ayakta alkışlıyorum....... ""KÖMÜR KÜRER"", ""EMEK VERİR EKMEĞİNE"" Ne denilir ki kısacık bir şiirde bile sanatınzı konuşturuyor ve düşüncelerinizi en münzeviden en doruğa çıkartıyorsunuz...Tebrike diyorum saygıya layık şair arkadaşım...Kaleminize güç veren gönlünüzün eserlerinizle ve kişilğğinizle ebedileşmesi temennileirmle saygılar sunuyorum...
Nasırlı elleriyle kömür kürer Zebaniler cehennemine Yüzünü yalar kor ateş Damlalar akar , Alın teri döker ekmekçi Emek verir ekmeğine Sevgisini katar lokmasına Karışır teri hamuruna Yüreğini ne ateş kırmızısı, Ne de kömür karası, Beyazdır… kar beyaz
Zebaniler cehennemine
Yüzünü yalar kor ateş
Damlalar akar ,
Alın teri döker ekmekçi
Emek verir ekmeğine
Sevgisini katar lokmasına
Karışır teri hamuruna
Yüreğini ne ateş kırmızısı,
Ne de kömür karası,
Beyazdır… kar beyaz
O KÖMÜR SÜRENLER ÖYLE DE O KÖMÜRÜ YAPANLARIN HALİNİ ODUNDAN KÖMÜR YAPARKEN ONLARIN ÇEKTİKLERİ EZİYETİ BİR GÖRSENİZ
ACIRMISINIZ İŞTE EMEK BU MU DERSİNİZ BİLMEM GAYRI.