Seni sevmek senle olmak mutlulukların en güzeliydi. ALLAH tarafından insana verilecek en güzel hediyeydin bana.
Seni görmemle seni sevmemle nefes aldığımı anladım ben Şimdi hayatın tüm güzelini yaşıyorum bu güzellik senin sayende. Güneşin doğuşuna yağmurların bereketine seninle şahid oldum.
Dudaklarından çıkan canımın içi sözleri bende bir can yaratı. Ellerini tutup sesinde gözlerinde mutluluğu sevinci yaşadım.
Tarif edilemez hiç bir kelime yazamaz yüreğinin güzelliğini Hiç olmadığım kadar mutlu mesudum seninle canımın içi
Bana verdiğin HAYATTAN dolayı nefes almamı sağladığın için. Sana çok teşekkür ediyor geri kalan ömrümü de sana adıyorum. Tüm ömrüm sana kul nefesim sana köle olsun canım kadınım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__KADINIM__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__KADINIM__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ediyorum anlam dolu güzel dilekleriniz için . Bastığınız toprak öpülür baş tacı yeriniz..... Cennet timsalleri her gün inanın kalbimdesiniz 8 mart dünya kadınlar gününüz kutlu olsun Tüm annelerin ellerinde öpüyorum ....
Bana verdiğin HAYATTAN dolayı nefes almamı sağladığın için. Sana çok teşekkür ediyor geri kalan ömrümü de sana adıyorum. Tüm ömrüm sana kul nefesim sana köle olsun canım kadınım.