(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALBE GÖMÜLMÜŞ ANILAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALBE GÖMÜLMÜŞ ANILAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aruz ahengin yegane şartı.Hecelerin seyrini iyi ayarlamak gerek mesele hangi vezinde yazılıp yazılmadığı değil tabi.Serbest şiirin içinde bile aruzun ahengiyle harikalar yaratmak ama şimdiki nesil bundan habersiz maalesef.İki açık heceden sonra üçüncü açık hecenin kullanılmaması gibi mesela.
Dört mısra içinde ahenk ve bu kısa anlatımda bile göze çarpan esrarengiz hayal dünyası... Hayallerin saklandığı bir çekmeceydi sanki bu dört mısra.Resimler de bir nevi eski hayallerimiz ya da kavuşamadıklarımız değil mi zaten?Resim ve çekmece imgesi hayale güzel bir temsil olmuş neticede çekmecelerde sadece resimler yoktur öyle değil mi? Yürekten tebrik ederim üstadım selametle...
Dört mısra içinde ahenk ve bu kısa anlatımda bile göze çarpan esrarengiz hayal dünyası...
Hayallerin saklandığı bir çekmeceydi sanki bu dört mısra.Resimler de bir nevi eski hayallerimiz ya da kavuşamadıklarımız değil mi zaten?Resim ve çekmece imgesi hayale güzel bir temsil olmuş neticede çekmecelerde sadece resimler yoktur öyle değil mi?
Yürekten tebrik ederim üstadım selametle...