(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şafak 1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şafak 1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.................................................o hALDE Gel tezkere, gel tezkere bitsin bu gurbet Evde baban anan yüzüne hasret Yolunu gözleyen yarin yüzüne hasret Bir yıl oldu davul zurna yolcu ettik seni Duvarın üstüne astık yırtık resmini Hiç gam yemem yaş dolsa da görür gözlerim Vatan borcu namus borcu derim beklerim Gel tezkere gel tezkere bitsin bu hasret Evde anan baban yüzüne hasret Mektup geldi selamın var yaşlı babana Bacı kardaş muhtar emmi garip anana Koca öküz, sarı dana nasibin almış Mektubunda söz etmemiş bir yarin kalmış Gel tezkere gel tezkere bitsin bu hasret Yolunu bekleyen yarin yüzüne hasret Çeşmelerde odalarda adın okunur Okundukça yüreğime hancer sokulur Seni anmak günah değil, kırk kat ellere Söyleyemem ben derdimi kendime bile Gel tezkere gel tezkere bitsin bu hasret Evde baban anan bacın yüzüne hasret *******************************************************Tabikine ESMER AY sölüyo
1 - Sizi ve yakışıklı oğlunuzu sevdiğimden 2 - Sizin,İzmir'e olan tutkunuzu bildiğimden 3 - Oğlanı merak edip,sık sık Ağrı yada Ardahan gibi uzak memleketlere gitmenizin zor olacağını düşünerekten, "Keşke,İzmir olsa." diye içimden geçirmiş ve istemiştim Sayın Yazarım.
askerlik bugün başladı şafak 1 oğlum ve ben askeriz...
şimdiden hayırlı teskereler diliyorum başladımı biter bunun yaşadğım için söylüyorum allahım sağlık sihat versin sevgi ve saygılarımla şairem torunun askeri gittiğini görürüz allah nasiyip ederse
Merhabalar hocam... Epeydir uğrayamadım kafeye.. Mete kardeşimiz de aslanlar gibi görevini yapıp dönecek.. Ne mutlu sizin gibi anaya demek istiyorum.. Allah kavuştursun... Saygımla...
Merhabalar hocam.. :))) İyiyim hem de aslanlar gibi..Kitabımı çıkardım..Yasal işlemleri de bitti onunla uğraşıyordum..Bakalım hayırlısı olur inşallah.. Bi sözünüz vardı..Kitabımın kapağına yazdığım notu şiir olarak yayınlayacaktınız..İletişim adresinizi mesaj olarak yazarsanız göndereyim....Saygımla...
Hanımefendi Mert'e bu kutsal görevinde başarılar diliyorum.Asker anası olmak gurur verici bir süreci yaşamaktır.Kutsal askerlik hizmeti kendisine , ailesine, vatana, millete ve devlete hayırlı uğurlu olsun.Saygılarımla...
Yüce mevlam tez zamanda sağ salim kavuşmayı nasip eylesin. Yalnız şafağa tersten başlamışsın sanırım. Bildiğim kadarıyla şafak kalan gün için söylenir....Ama işte ana yüreği...Bir gün kalmasını diliyor hemen gider gitmez.
Allah yardımcısı olsun..Sana da sabırlar diliyorum. Asker annesi olmak bir ayrıcalıktır. Bunun gururunu ve tadını çıkar doya doya.
Geçen yıl da biz aynı heyecanı ve gururu yaşamıştık ailece... büyük oğlum Urfa-Siverek te kısa dönem yaptı ve biz de yemin törenine gittik, inşallah kısmet olur sizde gider izlersiniz, çok duygulu ve anlatılmaz yaşanır derler ya öyle bir duygu seli ve öyle coşkun bir gurur duyuyorki insan anlatıalmaz dediğim gibi... ama sağlık olunca her şey gelip geçiyor. Ben hayırlı teskereler diliyor ve kutluyorum.
Allah ordumuza, devletimize ve Yüce Milletimize zeval vermesin.
bence askerliğimiz asla bitmeyecek... :) inşallah hayırlısı ile bitircek gelcek anasının yanına , bir kızı sevcek alacak getircek anasının yanına...annesi kızdan hoşlanmayacak , fakat torunlarını doğurcağı için mecburen sevcek :) ALLAH KAVUŞTURSUN... hemide hepsine ... :)
Neden gönderdiniz ki askere..(!) Ben Face' de duyurmuştum oğlumu askerliğe göndermicem diye. -Şimdilik okuduğu için sorun yok- Hani geçenlerde yakalanmıştı, çok tehlikeli, Türk ordusunun komutanıyken terör örgütü kurmuş ve yönetmiş(!) Deniz kuvvetleri, Hava kuvvetler, Kara kuvvetleri yüzlerce komutan da terör örgütündenmiş..(!) Walla ben söylemiyorum, öyle diyorlar... Saygılarımla.... (Yorumum, yazdıklarınıza ve duygularınıza uymuyorsa, lütfen silin. gücenmem...)
Allah kavuştursun şimdiden hayırlı teskereler. Yeğenim de bu hafta vazifesini tamamlayıp geldi. İnşaallah oğlunuzun teskere haberini de okuruz buradan. Selamlar, saygılar sayın yazarım.
Hayırlı olsun Esma hanım...Artık Asker Anasısınız, bundan daha güzel duygu olurmu ya ne güzel... Ben Askere giderken Annemden kaçmıştım, şimdi ağlar benide ağlatır diye:)) Aynen sizin dediğiniz gibi ama her Anne oğluyla Askerlik yapıyor. Efendim ALLAH Hayırlı tesgereler nasip etsin...
Saygı ve selamlarımla
Bir kar yağar ince ince Komandonun hali nice Bir oparasyon var bu gece Üç beş nöbet var bu gece Hey hey dağcı komando Hey paraşutcu komando
:))) bitter bitter sıkmayın canınızı bir karavana iki nöbet iki baş soğan iki patates bir pırasa bir kase kara şimşek iki tekmil bir kısa künye ahanda oldu da bitti Maşallah sıkmayın canınızı saygılar...
Allah o onuru sızede vermış,asker anası olmuşsunuz.dılerım hayırlısıyla vatani görevini yapacak dönecektir.şimdiden hayırlı teskereler.allah hayırlısıyla kavuşmak nasip etsin...
_________________Hayırlı teskereler diliyorum nereye verildi merak ettim ________Asker ocağı ana kucağına benzemez lakin orada demir bardaktan çay içmeyen hayatın sivil hayatta pişmez anlamaz hayatın anlam ve manasını sayılı gün çabuk geçer sabır diliyorum saygılarımla...
yine size has bir şiirdi....