(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAHİLDE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAHİLDE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oğlum şu an görevli olarak İzmirde ve oranın havasının çok güzel olduğunu söyledi. Ne güzel bir yerde yaşıyorsunuz; sahili düşlettirdiniz bize de,o güzelliği.
Seninle Dalgalıyım. Köpük köpük Hırçın denizinde. Tuzlu güneşimle Kavruluyorum. Sarıyor beni Özlemlerim. Çakıl taşları Kumdan evim. Bir deli rüzgar Aşk esintim. Tüm engellerim Sahildeyim.
İzmirden uzaktayım şu anda dışarda lapa lapa kar yağıyor. Sahilin yosun kokusu martıların çığlıkları geldi kulağıma. Ne güzel yazmışsın arkadaşım.Selam sevgiler.
Ne saman bir sahilden denizi seyretsem; şahit olduklarım karşısında insanın duygularına ne kadar da çok benziyor derim. Bazen sakin, bazen dalgalı... Öz şiirleriyle insanı anlam deryalarında yüzdüren kaleminizi bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum...
_________________bir demli çay bir İzmir simidi biraz güneş azıcık rüzgar birde yar daha en olsun kutladım değerli kalemi yüreğiniz hiç susmasın saygılarımla...
gevdan tarafından 2/28/2012 1:27:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dalgalıyım.
Köpük köpük
Hırçın denizinde.
Tuzlu güneşimle
Kavruluyorum.
Sarıyor beni
Özlemlerim.
Çakıl taşları
Kumdan evim.
Bir deli rüzgar
Aşk esintim.
Tüm engellerim
Sahildeyim.
O kadar güzel samimi candan dizeler ki gönül sesinizi kutlarım arkadaşım...her zaman gönülden sevgilerle...
serapertence tarafından 3/1/2012 10:14:37 AM zamanında düzenlenmiştir.