(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akıllıya Hasretim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akıllıya Hasretim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli hocam, '' Ele aramayla ben de arabayla'' diye bir söz vardır:) Bazen akıllıya hasret kalsanızda ne mutlu işte çevrenizde şenlik var. Herzamanki gibi çok güzeldi. Saygılarımla.
Çok güzeldi. Çok anlamlı ve etkili mesajları vardı, pay almak isteyenler için. Allah güç ve kuvvet versin size sayın Nacar başedebilmeniz için. Sayıları da her gün bira daha artıyor, "akıllıyım " diyerek gezen ve kasılan delilerimizin. Tebrik ve taktirlerimle, çokça sevgilerimle, selamlıyorum sevgili toprağım, sizi. Kemal Polat
Kutlarım kalemi.. aslında biraz delilere haksızlık olmuş.. çoğu akıllıdan çokta akıllı davranıyorlar çoğu zaman.. Aklıma geliverdi anlatmadan edemiyeceğim Akıl hastanesinde bir deli camdan bakıyor dışarda bir akıllı kaç kişisiniz içerde diye bağırıyor.. Deli bizim burada sayımız bellide siz kaç kişisiniz dışarda sen ondan haber ver der.. tekrar kalemi kutlarım gerçekten güzel okunası dizelerdi saygılar..
Taziye yerinde gülenler bende, Hutbede ıslığı çalanlar bende, Leğende denize dalanlar bende, Elinde boruyla gönderiyorsun. .... her dizesi..paraf edilmiştir slm
'' Ele aramayla ben de arabayla'' diye bir söz vardır:)
Bazen akıllıya hasret kalsanızda ne mutlu işte çevrenizde şenlik var.
Herzamanki gibi çok güzeldi.
Saygılarımla.