(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seyran Tepe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seyran Tepe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BU şiiriniz dikkatimden kaçmış olmalı hocam.BU benim noksanlığım.Ağlat ağacı ege bölgemize ve benim memleketim olan AYDIN söke de bulunan bir ağaç aşılayıp armut olur. Kutlarım değerli şiirinizi bahara özlem di saygılar.
bedenimi tuhaf bir his kapladı..yüzümde nedenini bilmediğim bir tebessüm ile gözümde anılar tüllendi..tebrik ve saygılarımla sayın şairim..sağlıcakla kalınız..
Bu yıl kış çok zorlu geçiyor özledik baharın güzelliğini doğanın binbir çiçek kokusunu,çok çok güzel huzur veren dizeler tema resmi,ve birazda maziye özlem kokuyor tebrik ediyorum sevgili şairem duygularına mahir kalemine sağlık az kaldııı geliyor :) başarıların bitimsiz olsun selam sevgimle.
Gel ey kara gözlü çocuk! Gel haydi Tut ellerimden Çıkalım dağlara
Sen Göğün mavisinden Çimenin yeşilinden Aşır biraz
Ben de Ahlat ağacının altında geçen Çocukluğumu…
Gelip okumuştum şiirini fovarilerime ekledim fakat nasıl olmuşsa ikinci gelişimde yorumumu göremedim bir hata olmuş af ola. Tebrik ediyorum güzeldi gönül sayfana düşenler saygı ve selam ile..
anlat bana doğduğum yerleri Anlat bana Çocukluğumun geçtiği yerleri... Sen bana seyran tepe yi Ben sana mezopotamya yi Asi dicle yi anlatayım Hevsel bahçesinden Sana menekşe karanfil gül sunayim Anlat beni bana Beni sen anlat Bir ben olayım Bir sen....
Sayın raperin68, öncelikle sitemize ve sayfama hoş geldiniz. Ayrıca bu minik şiir için de çok teşekkür ederim. Minik dediğime alınmayın sakın, benim şiirden büyük olduğu kesin.
Bir zamanların Seyran Tepe'sinden ne kadar da yakınmış doğanın orta yeri. Şimdilerde dağı biraz kovduğumuz aşikar... Tebrik ederim hemşehrim. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
Ah Ahmet hocam ah! dağı kovmak dedin de, bir anımı hatırlattın bana. Onu bir yazıyla anlatmak istiyorum. Bana yeni bir ilham veren yorumuna teşekkürler.
Baharı özlediğin belli.. On gündür Manisa Demircideydim..kışı yaşadım..bende baharı özledim.. Baharı gibi iç açıcı şiir..hele ahlat ağacı altında anılar yaşanmışsa... Güzeldi..kutladım selamlar dost
ahmet umut tarafından 2/25/2012 11:12:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ahlat sözcüğünü duyduğum yada okuduğum zaman çocukluğum ve üstünden düştüğüm Ahlat ağacı gelir aklıma...yine daldan düştüğüm o sahneyi yaşasam da şiirin özü hemen unutturdu kısacık ve özlü dizelerini kutladım arkadaşım her dem saygımla
Sen Göğün mavisinden Çimenin yeşilinden Aşır biraz
Ben de Ahlat ağacının altında geçen Çocukluğumu… ne güzel özlemin içinde umut dolu cıvıl cıvıl bir şiir okudum.. kalemi saygı ile kutlarım.. yüreğinizin ışığı daim olsun efendim ki bizde bu ışıkla hep aydınlanalım tekrar saygılar..
Kutlarım değerli şiirinizi bahara özlem di saygılar.