sustum söyleyecek sözümün olmadığından değil asaletimden sildim tüm anıları hayalimden bu sana son veda bardak bardak boşaltıyorum zehrini kalbimden..S.U
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
söz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
söz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
canım favori listem silinmiş meleğim sizleri tek tek bulup yeniden ekledim bitanem yoksa ugramazmıyım benide kemal uyardı yoksa him farkında değildim bitanem tabiki gelirim canımbenim
SUSMAK GÜZELDİR HELBET AMA EMİN OL YILLAR GEÇTİKÇE DERİN İZLER BIRAKIYOR SABAH BİR KALKMIŞSIN YASTIGINDA KAN İLERSİ BELLİ ZATEN KURGU DEYİL YAŞADIM VE YAZDIM SAYGILAR
sustum söyleyecek sözümün olmadığından değil asaletimden sildim tüm anıları hayalimden bu sana son veda bardak bardak boşaltıyorum zehrini kalbimden..S.U ..........cok manidardi sairem...susmak bazen cok konusmaktanda eftaldir, ancak..konusulacak yerdede tepkinizi belirtmek gerek bøyle sevgilerimle ...kutlarim yüreginizi ve kaleminizi, iyi geceler..
Bazen susmak gerekiyor, oysa söylenecek o kadar çok şey var ki, biz susmayı tercih ederiz, suskularımıza binlerce anlam yükleyip, sessiz çığlıklarımızla feryatlarımızı duyurmaya çalışırız, bence anlayana en güzel cevap susmaktır...Kısa ama özlü bir sözdü yürek sesiniz canım arkadaşım, anlamak isteyen çok şey anladı, kutlarım kalmeiniz daim olsun...
//Güneşe saygıdandır çiçeğin boyun eğmesi; Bütün aşklardan yücedir insanın, insanı sevmesi //...Mahsuni… Diyesim geldi.. Her aşk tartışmasız çok güzeldir ama dediğiniz gibi acılara dönüşüyorsa, atılmalı bu zehir bardak bardak... Kutluyorum efendim.Saygılarımla..İyi pazarlar..
sustum söyleyecek sözümün olmadığından değil asaletimden sildim tüm anıları hayalimden bu sana son veda bardak bardak boşaltıyorum zehrini kalbimden.. çok güzel bir sözdü kutlarım yazan kalemi saygılarımla
ÖPÜYORUM GÜZEL YÜREĞİNİ