hem çirkin hem korkunç bide üstüne zengin ve soylu aşkla nefreti blenderda çırpıp ortaya bi cacık çıkaramayan sorunlu kadın katili bir adam son eş kurtulur ama önceki üç kadın sizlere ömür...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavi Sakal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavi Sakal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bu hikayeyi ilk okuduğum günden beri öolen o üç kadına değil de adamın sakallarına taktım. O mavi renk boyama mı yoksa kendi rengi mi? Önemli olan o...Bi sürü kadın var. Biri ölür, biri doğar ama bir daha gelir mi dünyaya sakalları mavi olan bir adam.
İşte ben de senelerdir bu sırrı çözmeye çalışıyorum ya. Ya bir de boyamadıysa? Dolayısıyla bizler ölen kadınlara değil mavi bir sakala odaklanmalyız... Kadınlara '' acı var mı acı '' diye soran birileri olmuştur mutlaka..
Hanımefendi dünya bu mavi sakala da kalmamış öldürülmüştü galiba ama, arada üç kadına yazık olmuştu. Bu masal çocuklar için olmamalı.Büyükler içinse size niye anlatılır. Ve siz yıllar sonra anımsayıp ele alıyorsunuz.Bıraktığı ize ve etkiye bakın ! Bu işte bi yanlışlık var ama neresinde ? Tebrik eder saygılar sunarım.
psikopat manyak kadınları öldürüp evinde saklıyo. her yeni evlendiği karısına da 'bu odayı sakın açma' diyo. merakına yenilip odanın kapısını açan Hakkın rahmetine kavuşuyo
Kutluyorum şiirinizi gönülden.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.
cetrefilressam tarafından 2/28/2012 3:39:28 AM zamanında düzenlenmiştir.