Tahiir Tahir Demem şu ki Onca belalardan çık gel Onca sevdayı Onca ölümü ardında bırak Nasır tuttuğunu sandığında yüreğinin Bir kelebek kanadında yanıl Bu nasıl tezat Tahiir Bu nasıl final...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAHİR-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAHİR-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
INTIHARIN BILDIRGESI OLAZ ABI YASAMIN KULLANMA KLIAVUZU OLMADIGI GIBI CENK EDERSIN AMA BIR GARIP NAZLI KELBEKDE BITERSIN SENDE BILIRSIN DAR AGACINA UZANAN KERVANDA YOL ALMAK KOLAY DEGILDIR HAYAT ADIL DEGILDIR SENIN ADALETIN DOGRU OLSADA BILDGINI OKUR TIPKI KADER GIBI
peki delilik konusuna son noktayı şu sözlerle koyalım hocam :=) 1: Mübarek insanlardır gözlerinde perde yoktur ...herşeyi şeffal görürler 2: delilere bulaşmamak lazımdır az biraz tehlikelidirler:))))
:)) teşekkürler anlayışınız için deli olduğumu kabul etmek zorunda olmak pek hoş olmasada son zamanlarda bunun üstüne bayağı bir düşünür oldum...haklımısınız ne :)))
çok güldüm inan,blackles,sana deli dediğimi de hatırlıyorum,ondan korktun dimi,korkma,şiir biraz delilik demektir,yoksa ne anlatacaksın ki,diğer delilerde kendine pay çıkaracak işte,kardeş kardeş geçinip gideceğiz...bak aşağıda napolyonda gelmiş,bide onu okuyam bari...:)
yorumunuz için çok teşekkür ederim hocam :) korkudan yorum yazayım mı yazmayayım mı düşündüm :=:) ama bayram vesilesi ile geldim :))) dayak yemem dimi :)) şaka bir yana .. güzel şiirinizi ve bayramınızı kutlarım huzur dolu bir bayram geçirmeniz dilegiyle sevgiyle :)
Tahiir Tahir Demem şu ki Onca belalardan çık gel Onca sevdayı Onca ölümü ardında bırak Nasır tuttuğunu sandığında yüreğinin Bir kelebek kanadında yanıl Bu nasıl tezat Tahiir Bu nasıl final...