İlk kar yağdığında , Ben böylemiydim . Bağla ister zincirle , Yine giderdim .
Önce hamur teknesiydi kızağım . Elim tutunca keseri , Bir kızak da benim oldu . Kışın kaya bildiğim . Hohlamakla ısınırdı mor ellerim . Naylon ayakkabım . Kar da ,don da yürüyemediğim . Sahi o zamanlar , Neydim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEYDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEYDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önce hamur teknesiydi kızağım . Elim tutunca keseri , Bir kızak da benim oldu . Kışın kaya bildiğim . Hohlamakla ısınırdı mor ellerim . Naylon ayakkabım . Kar da ,don da yürüyemediğim . Sahi o zamanlar , Neydim...
insandın dost insan...birde dön şimdikilere bak...sevgiler yüreğine....
O zamanlar çocuktuk şair arkadaşım.. Dünyayı tanımaya çalışan herşeyi eğlenceli bulan.. İçimizdeki çocuğu da öldürmeyelim şimdi.. Çok güzeldi dizeleriniz.. Saygılarımla..
Sahi o zamanlar neydim..keşke o zamanlara dönülme şansı olsa ama yok yüreğiimizdeki çocuğu kaybetmemek olmalı bundan sonra sanırım.. teşekkürler ne güzel bir şiirdi.. aldı götürdü çocukluğuma..
Değerli Hasan bey şiirinizi okudum. Hem geçmişe sürüklüyor insanı . Hem bizim kuşağı çoc ukluğumuza hemde sade harika temiz duygular yaşatıyor insana. Elinize sağlık iyi akşamlar efendim.
Elim tutunca keseri ,
Bir kızak da benim oldu .
Kışın kaya bildiğim .
Hohlamakla ısınırdı mor ellerim .
Naylon ayakkabım .
Kar da ,don da yürüyemediğim .
Sahi o zamanlar ,
Neydim...
insandın dost insan...birde dön şimdikilere bak...sevgiler yüreğine....