Bekledim sevdiğim çeşme basında. Ne tat var nede tuz sensiz asımda. Büyükçe sancı var yıkık kaşımda. ..... Hicran ateşinde yakma ne olur. ..... Dönüp de yâd ele bakma ne olur.
Bekledim gün battı niye gelmedin. Dert üstüne bir dert daha ekledin. Kapında sabaha ben pinekledim. ..... Sen kokan gülünü gönder ne olur. ..... Dönüp de yâd ele bakma ne olur.
Tatsız yaşadığım dünler bu günler Tamamen karıştı takvimde günler. Sen gittin gideli kokmuyor güller. ..... Haber ver bir tanem zahmet mi olur. ..... Dönüp de yâd ele bakma ne olur.
Yılları ard arda iplere dizdim. O ıssız çölleri divane gezdim. İnan yokluğunda canımdan bezdim ..... Çevirme benden yüzünü ne olur ..... Dönüp de yâd ele bakma ne olur
Tüketsem bir asrı sanma usandım Sensiz her anımı beynime kazdım İsmin harflerini alnıma yazdım ..... Azrail gelmeden görsem ne olur ..... Dönüp de yâd ele bakma ne olur
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇEŞME BAŞINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇEŞME BAŞINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Tamamen karıştı takvimde günler. Sen gittin gideli kokmuyor güller.'' Düny başına göçtü sanar insan, yârsiz bir anda yapayalnız kalınca.. Tebrikler. Güzel hece... Saygılar.
Yılları ard arda iplere dizdim. O ıssız çölleri divane gezdim. İnan yokluğunda canımdan bezdim ..... Çevirme benden yüzünü ne olur ..... Dönüp de yâd ele bakma ne olur ****************************** Uykları muhteşem, nefis bir hece şiiri. Çok beğeniyle okudum. Teşekkür ediyorum usta kaleminize..
Sayfa ziyartinizden dolayı çok memenun oldum, ayırdığınız kıymetli zaman beğeni ifadeniz için ayrıca teşekkür ediyorum. Şiir yazmadaki azmmimi artırdınız saygı ve selamlarımla esen kalın.
Değerli üstadım çok memenun oldum, ayırdığınız kıymetli zaman beğeni ifadeniz için ayrıca teşekkür ediyorum. Şiir yazmadaki azmmimi artırdınız saygı ve selamlarımla esen kalın.
Sevdamı yoluna serdim gezin diye, Yüreğindeki duyguları sezin diye, Seni bana eş bildim yarim diye, Ellerimi boş koyma ne olur, Dönüp de yad ele bakma ne olur....ÇİMDİK...
Keyifle okudum ve ilhamına uydum.Dörtlüğüm için affet ne olur.Çok güzeldi.Kutlarım.
Efendim sayfa ziyartinizden dolayı çok memenun oldum, ayırdığınız kıymetli zaman beğeni ifadeniz için ayrıca teşekkür ediyorum. İlave yaptığınız dörtlük beni onurlandırdı eline emeğine sağlık saygı ve selamlarımla esen kalın.
Cemal hocam ziyaretinden çok memenun oldum, beğeni ifadeniz için ayrıca teşekkür ediyorum. Şiir yazmadaki gayrerimi artırdınız saygı ve selamlarımla esen kalın.
Değerli kardeşim sayfa ziyartinizden dolayı çok memenun oldum, ayırdığınız kıymetli zaman beğeni ifadeniz için ayrıca teşekkür selamlarımla esen kalın.
Merhabalar arkadaşım.. Sevdaların çağlaması gibidir çeşmeler.Birmek tükenmek bilmeyen çağlatışlar.. Sitemlerin ardı arkası kesilmez..su misali akar durur sevdasına... Afet ablanın yarın derneğimizde kitap tanıtımı var..Heceyi harika yazıyor.Ondan etkilendiğini söylemiştin..İyi ki etkilenmişsin..Dediğim gibi ben denemedim ama biraz daha serbest yazmak istiyorum.Benim de kitabım basıldı kısmetse bu ay içerisinde yayınlanacak..Bi hayli yorucu oldu ama sonunda mutluluk veriyor..Umarım tüm dostlara nasip olur.. Kutluyorum arkadaşım yüreğini.Selam ve saygılarım Mersin den..Esen kalınız..
Merhaba kıymetli meslektaşım güzel yorumun için onur duydum ne kadar teşekkür etsem azdır.Afet abla ile kendi kitabının çıktığını ifade etmişsin hayırlı olsun inşallah emeğinizin karşılığını alırsınız. Herşeyden önemlisi bu büyük bir başari, canı gönülden kutlarım. Ciddi emek, ama vücut bulması zahmetlere değer selamlarımla esen kal.
Yılları ard arda iplere dizdim. O ıssız çölleri divane gezdim. İnan yokluğundan canımdan bezdim ..... Çevirme benden yüzünü ne olur ..... Dönüp de yâd ele bakma ne olur
Tüketsem bir asrı sanma usandım Sensiz her anımı beynime kazdım İsmin harflerini alnıma yazdım ..... Azrail gelmeden görsem ne olur ..... Dönüp de yâd ele bakma ne olur
Değerli üstadım sayfa ziyaretinizden dolayı çok memnun oldum, ayırdığınız kıymetli zaman beğeni ifadeniz için ayrıca teşekkür ediyorum. saygı ve selamlarımla esen kalın.
Sen gittin gideli kokmuyor güller.''
Düny başına göçtü sanar insan, yârsiz bir anda yapayalnız kalınca..
Tebrikler. Güzel hece...
Saygılar.