(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DOSTUM MERAK ETME... KIŞTA OLASA ZENGİNE YAZ... VARSA SIKINDISI FAKİRİN YAZIDA OLUR KIŞ... SANA MÜJDE YAZ GELECEK TABİİ ÖMRÜ OLANA... HAYAT BU, NE KIŞLAR GELİR, NE YAZLAR... SIKINTILARDIR EN BÜYÜK AYAZLAR... SOĞUKTA OLSA DİNLEMEZ GÖLDE YÜZER ÖRDEK KAZLAR... ŞİİRİN GÜZELDİ YÜREKTEN KUTLARIM... SELAMLAR...
CemalettinGÜRPINAR tarafından 2/17/2012 3:58:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
inanın gelecek gibi değil.gözümüzü korkuttu.. bir şarkı vardı:gam çekme gönül nolsa baharın sonu yazdır...diye. elbette kışın sonu bahardır ama korktuk...çok anlamlı ve ince zeka ürünüydü. severek okuduğum bir değil dört dötlük bir şiirdi. tebrikler ve saygılar...HŞT
KIŞTA OLASA ZENGİNE YAZ...
VARSA SIKINDISI FAKİRİN YAZIDA OLUR KIŞ...
SANA MÜJDE YAZ GELECEK TABİİ ÖMRÜ OLANA... HAYAT BU, NE KIŞLAR GELİR, NE YAZLAR... SIKINTILARDIR EN BÜYÜK AYAZLAR... SOĞUKTA OLSA DİNLEMEZ GÖLDE YÜZER ÖRDEK KAZLAR... ŞİİRİN GÜZELDİ YÜREKTEN KUTLARIM... SELAMLAR...
CemalettinGÜRPINAR tarafından 2/17/2012 3:58:15 PM zamanında düzenlenmiştir.