(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Suyunma gurur adına, kibiri itekler Bel verme namert dalına, sultan olsa tekler. tekrar tekrar okuyup akılda kalınası güzellikte saygılar yüreğiniz kaleminiz daim olsun..
Dünyadaki varlığımızın sebebini unutup nefsimizin tefinde oynuyoruz bazen. Aşağıdakilerin yukarıya bakışları haset, yukarıdakilerin gözleri bulutlarda, kalmamış yüreklerinde merhamet. Fazla kaynatırsan uçar, çok soğutursan buz olur su. Kaynar suyu buzlara döküp ılıtmaya adanmış ömürler ne hoştur… Selam olsun adam gibi adam olanlara, selam olsun sevgiye sevgi katanlara, selam olsun erdemin gülleri kokan yaşantılara… Parası çok olan pazardan, imanı çok olan ölümden korkmaz derler dost. Mükemmel bir seslenişti şiiriniz. Bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum. Gönlünüze sağlık…
Suyunma gurur adına, kibiri itekler Bel verme namert dalına, sultan olsa tekler. ,,,cok güzeldi dizeler, fon müzigide ona keza...kaleme saygilar gønderiyorum varolun iyi aksamlar...
Mevlanayı anımsattınız hocam.Birde tasavvuf müziği eşliğinde seslendileymiş keşke dedim. nasihatlarla dolu,durup düşünmemizgerek ama ben huzur buldum bu dizelerde. elinize yüreğinize sağlık.
merhaba arkadaşım yine huzurla okuduğum güzel ögütlerini yüreğime aldım öyle huzur duyuyorum sayfanızda keşke yakın olabilsemde bunları sizden dinleye bilse idim çok daha mutlu olurdum arkadaşım sohbetinizinde çok güzel olacağını tahmin ediyorum sevgilerimi bırakıyorum güzel sayfanıza arkadaşım
Muhterem üstadım, sizin sayfanızda gazel görmek ve okumak büyük bir hazdı, Beyitleriniz mana ve anlam doluydu ve bence edebi yönden de çok başarılıydı... Seçkin kaleminizi ve engin yüreğinizi canı gönülden Tebrik ederim. Selam ve saygılar.
Bu âlemde dost yük bekler, can canını terkler, vefasız kolla sarılan, ne sondur ne ilkler.
Suyunma gurur adına, kibiri itekler, Bel verme namert dalına, sultan olsa tekler.
siiri okudum oludum da nasil yorum yazayim diye dusundum saladi siir beni icerigi cok zengin abim ben ne yasam azdir bilirim bana senin gücü kalemini alkislamak kalsin derim sevgim saygimla..
UMUT ve DOSTCA