(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazı Tura şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yazı Tura şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rahmetli babam memur lokalinde oyun oynarken iki sefer yenilince muziplik olsun diye //Bir siz yendiniz, birde biz yenildik.Gelin ortasını bulalım // demiş ve adamlar kaybetmişler....Yıllarca anlatıldı:)))))))))) Saygımla...
Bilmem bilir misiniz...Eskiden bayram yerlerinde şans oyunları vardı.Büyük bir dairede sarı-kırmızı renkler vardı.Bir de çok küçük siyah renk...Herkes parasını sarı veya kırmızıya basar;ama top döner dolaşır siyaha gelirdi. Sonunda kazanan hep Hacıbaba olurdu.Birincisi şiirinizi bu bakış açısıyla yorumlayabiliriz.
İkincisi hayatın iki yüzü vardır.Bilinen ve bilinmeyen.Bilinen yüzü dış görünüşümüz ve yaptıklarımız.Bilinmeyen yüzü de madalyonun diğer yüzü.Bu ikisini birlikte yansıtabilenler kaybetmezler.Yansıtamayanlar ise kaybedeceklerdir.Zira yazı veya tura deseler de para dik duracaktır... Saçmaladım mı yoksa:)))
Rica ederim.Aslında böyle kısa ve öz sözler çok şey anlatır.Sizin özelliğiniz bu.İnanın zekilik siz de...Eğer anlatmak istediğiniz bu değilse benimki tesadüf de değil.Böyle bir sözün yorumu bu olmalı...Gerisi angarya.... Ben onuncu köydeyim:)))))))))))
Hanımefendi bu başlangıç hileli zaten.Tabii ikiside kaybedecek.Olay mertçe başlatılmayınca olmaz . '' Yeniktir bu yolda galip gelen '' Tebrik eder saygılar sunarım.
ACABA KARLIMIYIM.