(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÂR DE ÖYLE GİT! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÂR DE ÖYLE GİT! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben hiçbir zaman uyakları sizin kadar zengin kullanamam,siz bu zenginliğinizle zerafeti birleştirebiliyorsunuz alt yapınız gerçekten mükemmel...kutlarım dostum
Değerli hocam, çoğumuzun adı şair diye çıkmış ancak şairlik öyle kolay bir sıfat değil diye düşünüyorum. esasen şairler pratik düşünen, duygusal, hassas yapıdaki insanlardır desek herhalde yanlış bir tanım yapmamış oluruz. Pratik düşünen tabirini özellikle belirttim, zira şairin ilhamının nereden, nasıl geleceğini kimse bilemez. bazen bir sineğin kanat sesinden bile ilham alır şair. Bu da şairin zeka seviyesinin ne denli yüksek olduğunun kanıtıdır adeta. bazı şairler "hiciv yazmayan şair gerçek şair değildir" derler. çünkü hiciv zeka işidir. Şimdi nereden çıktı bu kadar laf kalabalığı diye düşünebilirsiniz üstadım ancak sözümü şuraya getirmek için anlattım bu kadar teferruatı; Sizin en çok sevdiğim üç yönünüzden birisi, hazırcevap oluşunuz, diğeri kelime dağarcığınız, üçüncüsü de bendenize birkaç şairle beraber serbest şiiri sevdirmenizdir. Şahsımın kaleme aldığı bir şiitre değer verip ona nazire yağmanız benim için kıvanç kaynağıdır. benimde bu şekilde birkaç nazirem mavcuttur hocam. Tebrik ediyor, selam ve saygılarımı sunuyorum efendim.
sanırım siz bu işte ustasınız
ama ben hala o şiir bulamadım gördüğünüzde bana linkini bi verir misiniz
saygı ve selam ile...