(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİLME GÖZYAŞIMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİLME GÖZYAŞIMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Abim hoş geldin yorumun için teşekkür ederim bazan başkalarının duygularına tercuman olmak gerek sanırım. becerebilmişsek ne ala onur verdin saygılarımla.
Dizeler bağımsız olarak hoş dizeler, ancak bütün olarak uyaklı hale getirmek için geleneksel hece biçimlerine tam bağlı kalsaydınız uyak yöünüyle çok daha düzgün ve okunası bir şiir ortaya çıkardı. Emeğinize sağlık. Saygıyla.
Hoş geldin üstadım, geliştirici eleştiriniz için çok teşekkür ederim. Henüz amatörce bir şeyler kaleme alıyorum değerli üstatlardan öğreneceğim çok var biliyorm. çok teşekkür ederim saygı ve selamlar.
Değerlihanımefendi sayfa ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bazan sevgi bazan hüzün dile gelmeli diye düşündüm ve dökülen mısralar bir şiir oldu saygı ve selamlar.
Silme gözyaşımı değmesin elin
Akan gözyaşımın sebebi sensin
Unutmadım kalbimi esir edişin
Hedef miydim mermi oldu gözlerin
Karşımda hayalin süzülüp durur
Yaş değil gözümde kan revan yürür
Damarda kalmadı akan kan durur
Ruhum çekilir, onla bendim yürür
Ömrümün bu sonbaharı son demi
Aldı gam yükünü batıyor gemi
Verirmiyim yâda artık dümeni
Sen olmadan geçeceğim bu demi.
Gereksiz değil yaptığım bu sitem
Alıp başımı bilmem nere gidem
Bozulmuş değirmen derdim öğütem
Sebepsizse nasıl yâre kin güdem
Yıkık viraneden bir bina yaptım
Fani olan değil, aslına taptım
Yazarım sandığın defter kapattım
Bakta gör kendimi tekrar yarattım
Etam KARTAL 15.02.2012
Saygıdeğer Etem hocam, kutlarım
güzel bir şiir, daim saygımla.....