(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gerek yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gerek yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karşınızdaki size hiçbir şey hissettirmiyorsa,yahut sizin için değerini yitirdiyse,yahut da yaşamınızdan silinip gittiyse, yahut da..... O zaman soru sormanın ne anlamı kalabilir ki...Sadece bir şarkı dolaşır dillerde... "Kendim ettim,kendim buldum....." diye başlayan.
Hanımefendi acaba sormanın zamanlaması mı önemli oluyor diye düşündüm? Şiirde böyle vurguluyorsunuz da... Yoksa cevabı bilinenleri sadece okulda öğrenmişler mi diye sorarlar ? Güzeldi tebrik eder saygılar sunarım.
nedenle başlayan onyüzmilyoncuk baloncuk sorularım var köpük köpük hepsi patladı ne sorun kaldı ne soru, yazdığımdan bende anlamadım birşey..:)))))))))))))))))))))
kıymetocak tarafından 2/15/2012 2:37:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
neden diye soracak oluyorum yine neden geliyor son cümlede neden gitin neden konuştun neden neden neden haklisin cevaba gerek kalmıyor neden diye sormaya gerek kaldiğinda
Benim güne değil, sevgili'yedir özlemim. uykudan uyandığımda, uyandığına pişman olan, yaşam boyu senede bir görülen Rüya olmana rağmen. seni çok seviyorum sevgilim...
kutlarım değerli arkadaşım güzel konu işlemişsin aslında hiç bir şeye değmiyor. sevgi ile kal
Selam ve sevgiler.