Gaz lambası olmuşum; Fitilimi koymuşlar . Camı mı kendim parlatmışım . Bir de gaz koymuşlar . Gece , gündüz yanmışım . Gündüz değil ama , Gece işe yaramışım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GAZ LAMBASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GAZ LAMBASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Annemin gençken gaz lâmbasının altında kaneviçe işlediğini hatırlıyorum. Babam elektirik getirmek istemiş de annem, ev eski diye aldırmamış. nostalji yaşattınız. lâmba demeyi,yazmayı bende çok seviyorum. Lâmba benim özel sözcüğüm /diye bir de şiirim var.
Tebrikler,
Selâm ve saygılar..
glenay tarafından 2/15/2012 11:09:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gaz lambası olmuşum; Fitilimi koymuşlar . Camı mı kendim parlatmışım . Bir de gaz koymuşlar . Gece , gündüz yanmışım . Gündüz değil ama , Gece işe yaramışım...
Gaz lambası değil tasarruflu ampül gibisiniz kutluyorum selamlar.......
Kahraman VARDI tarafından 2/15/2012 8:44:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kutlarım
Sağlıcakla