(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şehit... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şehit... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zevkler ve renkler tartışmaz diye bir söz vardır bilirmisiniz bilmem ama tamam buna uygun ben kendi görüşlerimden fikirlerimden bahsetmek istedim ve yazdım eger avatara diyorsanız jack sparrow'un hayranıyım ismim ise evet melisa bunlar sizi rahatlatır umarım...
Bu arada ellerimi kaldırdım haberiniz olsun :)gecelerin rengi
Avatarda Jack Sparrow var.İsim Melisa.Ve de ağızlara pelesenk olmuş bir laf:"Türk kürt kardeştir... "Madem ki kardeşiz o zaman kardeşler arasında da kavgalar olabileceğine hak vermemiz gerekiyor.Bence kardeşlik hiçbir sorunu çözmüyor.Çözüm:Başkalarının yaşam hakkına saygı duymakla alakalı.Kürt milliyetçiliği yapan birine saygı duymamız gerekir.Ama aynı kişi hedef gözetmeksizin (kadın,bebek,ihtiyar,çocuk vs.)sırf Türk oldukları için insanların öldürülmesinden imtina etmiyorsa..O kişinin yaşam hakkınada benim saygım olmaz.Çünkü bu ülkede insanlar hastanelerde,okullarda,camilerde Kürt_Türk diye ayrılmıyor.Azmi olan kişilerde okuyup devlet kademelerinde görev alabiliyor.Hatta meclise bile girebiliyor.Ama yok illaki birileri Amerikan güdümlü politikalarla,bu ülkenin bir kısmında ayrı bir devlet kurma fikrine kapılmışlarsa da...Yapılacak tek şey II. bir Kurtuluş Savaşı vermek olacaktır.Ben bu ülke için ölmeye hazırım.Başkalarıda varsa el kaldırsın..
Bu arada ellerimi kaldırdım haberiniz olsun :)gecelerin rengi
Saygılarımla