Muhammed Aşkına yazar kalemim ! Rabbime sığınan bir kulum bugün ! Ezan’dir huzuru cana verenim ! Yormayın bu canı ! Yoksulum bugün !
Gencecik yaşımda, mum gibi söndüm! „O“ Cani, sebebim, geceye döndüm! Yaşayan bedenim, ben o gün öldüm ! Yormayın bu canı ! Huysuzum bugün !
Uyku, huzur nerde? Ruhum nöbette ! Bir insan dayanmaz, çöker elbette ! Ne işim var benim, zalim gurbette ! Yormayın bu canı ! Sürgünüm bugün !
Yedi yıl cihanda, gün göremedim ! Aynalara kustüm! Ben gülemedim ! Her gün süründümde, bir ölemedim ! Yormayın bu canı ! Durgunum bugün !
Dostu canım bildim, vurup kaçmadım ! Yalan söz giyinip, ışık saçmadım ! Harama hak deyip, yelken açmadım ! Yormayın bu canı ! Vurgunum bugün !
Allah korkusu var, hak inkâr etmem ! Bir söze özümü, riyakâr etmem ! Alem Mecnun dolsa, cana yar etmem ! Yormayın bu canı ! Küskünüm bugün !
Kötü gözle bakıp yuva yıkmadım ! Hedefim kaybetip yoldan çıkmadım ! Ben iftira atmadım, canlar yakmadım ! Yormayın bu canı ! Şaşkınım bugün !
Kime dost dedimse , hep cellat çıktı ! Şu gönül hanemi, hep onlar yıktı ! Gönül kuşum dert‘den, dert benden bıktı !!! Yormayın bu canı ! Üzgünüm bugün !
insanoğlu yeter ! SEN çok ettin ! Cehennem dibini ! Sen hak ettin ! Çıkmazsam yarına ! SEN yok ettin ! Yormayın bu canı ! Güçsüzüm bugün !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Muhammed Aşkına yazar kalemim ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Muhammed Aşkına yazar kalemim ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi dert yüklü gönül 6+5 = 11 lik bir heceyle oldukça uzun sızlamış. Erdemli davranışları da sayıp dökmüş.Güzel olmuş... Ancak, uzun sızlayınca son kıtaların son mısralarındaki kafiye düzeni teknik olarak bozulmuş.Ya tekrar bakmak ya da şiiri biraz kısaltmak lazım gibi geldi bana. Tebrik eder saygılar sunarım efendim.
Şiir karşısında hayal kırıklığı yaşadım. İnsanların bu kadar zalimleri de varmış bize gösterdin işlem güzel. Kutluyorum. Değerler ve yaşantınıza saygı duyulması dileğimle.
Kime dost dedimse , hep cellat çıktı ! Şu gönül hanemi, hep onlar yıktı ! Gönül kuşum dert‘den, dert benden bıktı !!! Yormayın bu canı ! Üzgünüm bugün !
Baştan sona şiirdi. Çok marifet var bu yürekte. Bu yüreğin izini takip etmekten kıvanç duyacağım hep. Unutmamak lazım ki tüm şartlarına rağmen hayat yaşamaya değer. Mutlu olmanın tek yolu Umutlu olmak bence. Yüreğinizi ve kaleminizi Rabbim nazardan korusun.
hoş geldiniz sayfama , dost yüreği görmek mutlu ediyor beni kuşkusuz. beğenileriniz için çok çok çok teşekkür ediyorum . Yine söylüyorum sizler gibi usta şairlerden öğreneceğimiz çooookkk seyler var.Şiir tadında kalın saygılar...
Erdemli davranışları da sayıp dökmüş.Güzel olmuş...
Ancak, uzun sızlayınca son kıtaların son mısralarındaki kafiye düzeni teknik olarak bozulmuş.Ya tekrar bakmak ya da şiiri biraz kısaltmak lazım gibi geldi bana.
Tebrik eder saygılar sunarım efendim.