(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tarçın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tarçın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi ; biradam_x in derin aydınlatmasından sonra biz de cemre'yle tarçınlı salebe abonman olmayı düşünüyoruz. İyi bir konuydu şiir vesilesiyle ( biradam'a da bilgilerinden dolayı ) salebe geçip teşekkür ediyoruz. Anladığım kadarıyla siz '' neskafem ''diyip yerinizde sayıyorsunuz.
KAÇ KERE YEMİN ETTİM KAÇ GÖNÜLE DE GİRDİM SENSİZ YAPAMIYORUM AH BAK YİNE GERİ GELDİM
İSTER YÜZÜMÜ GÜLDÜR İSTERSEN AĞLAT BENİ BİR GECENİN KOYNUNDAN AL BİN GECEYE AT BENİ ..................................................Bu da sibel can^'dan gelsin
Vallaha, bir zamanlar marketten almıştım, öyle rafta duruyor, garibim. Belki de iki yıl oldu. Bozulmuştur, sanırım. Hatırlattğın iyi oldu. Saygılarımla
bende salep içim dedim evde kalmamış dışarıda kar yağıyordu dışarı çıkmaya gözüm yemedi yani tembelliğe ve hava muhalefetine maruz kalıp yine özüme yaklaşamadım neskafeiçtim osmanlı içeçeğim kaldı içimde yarın inşallah
Üzerinize afiyet ben grıpal enfesiyona muzdarip oldum banada iyi gelir dost gönüllerin ocağında pişen salepten bende isterim tarçını bol olanından.Yüreğiniz daim olsun.Selam ve dualarla kalınız.
1. Yenilik yapmak ve yenileşmek önemlidir. DOĞRU KARAR... 2.Neskafe,diş sarartmanın yanında mide salgısını etkilediğinde mide mukozasını tahriş ederek ülserlere ve gastrit e neden olabilir. BOŞVERİN HESKAFEYİ... 3.Kış günlerinin vaz geçilmez lezzeti, salep, aslında tam bir şifa kaynağı. Bu harika ötesi lezzet, orkide kökünden yapılıyor. Ve 1 kg salep elde etmek için, çok fazla miktarda orkideye ihtiyaç duyuluyor. Bu harika lezzetin faydalarından bir kaçını sizlere de aktarılım. * Soğuktan korur, vücut direncini artırır. * Bağırsakları çalıştırır, hazmı kolaylaştırır. * Öksürük ve bronşite karşı faydalıdır. * Zihinsel gücü artırır. * Kalbi kuvvetlendirir. * Regli düzenler ve ağrılarını azaltır. * Oldukça doyurucu içeriği sayesinde uzun süre tok tutar. * Boşaltım sistemi, hastalıklarında tedavi edicidir. * Soğuk algınlıklarına ve öksürüğe karşı etkileri halk arasında çok eski dönemlerden beri bilinmektedir. SALEP İYİ BİŞEYMİŞ... 4.>Tarçın ferahlık verir ve iştah açar. >El ve ayaklardaki titremeleri ve damar tıkanıklığını önler. >Mide rahatsızlıklarına ve karın ağrılarına iyi gelir. >Bağırsak kurtlarının dökülmesine ve bağırsak iltihaplarının iyileşmesine yardımcı olur. >Gaz söktürücüdür. >Kötü kokuları, öksürüğü ve ishali keser. >Vücut direncini arttırır. Soğuk algınlığı ve nezleye karşı yararlıdır. >Kan Şekerini dengeleyen Tarçın, şeker hastaları için çok faydalıdır. >Adet öncesi gerginliklere iyi gelir. BENCE DE SALEPTE TARÇIN BOL OLMALI...
İyi bir konuydu şiir vesilesiyle ( biradam'a da bilgilerinden dolayı ) salebe geçip teşekkür ediyoruz.
Anladığım kadarıyla siz '' neskafem ''diyip yerinizde sayıyorsunuz.