(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olur İşte şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olur İşte şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kim ne derse desin.Ben sevginin olduğuna inandığım kadar,sevenin olmadığına inanıyorum.Karnımızda büyüyene evlat,yüreğimizde büyüyene sevgili demek;Kimseyi anne baba ve ya, sevgili yapmaz. ?Yokken aradığımız hatta adına şiirler şarkılar yazıp,göz yazı döktüğümüz egolar'ı sevgiymiş gibi yapıp karşılamaktan, hepimiz yorgun düştük. ?Hüzünler ve yıkımlarda.Merhamet etmeyi sevgi zannederek aldığımız yerler de bile;Riya hakimdi.Heba oldu emeklerimiz. Yerini bulamadı verdiklerimiz. Aşk nasılki,yalandır içimizde.o yüzden kabaktadı olur. Tüm aşklar şirimizde ?Kandıra bildiğimiz kadar aşkız.İnandıra bildiğimiz kadar seven. Kaybetmeden kıymetini anlamadığımız,her sevgi ,bizim için tüketilmiş bir nimet olmak vasfı taşır.
""onulmaz olur
çaresiz olur, olur işte ....
anlatılamaz
sır olur
olur işte ....... ***Bunun ardından okuyucu olarak şahsım adına bana ne düşer? Size hayranlık.Tesbite malesef alkış Geleceğe dair ümit. *Biz geçmişin artığıyız İnşallah gelecek bizim istikbalimiz olur.Anlamak yapmak için yeterli değildir ancak yapabilmenin yolunu açar.Sevgi ve selam.
Hangi yönde olursa olsun bi çare ben kimsenin çaresiz olmasını dilemem,sevda vurgunu biçarenin yüzleri solmuş saçları dağınık kanlanmış gözlerinden boncuk boncuk yaşlar dökülür.Kimseler anlamaz biçareleri.Tüm dünyalar vegüzelliler sevenlerin sevilenlerin,ve tüm insanlığın olsun duygulu şiirinizi kutlar saygılar sunarım Selamlarımla Osman AKSOY
insanoğlu birbirinin gözünü oymaktan vazgeçip biraz olsun sevgiyi öne alsaydı alabilseydi belki birşeyler çok daha başka ve güzel olurdu amma ... Teşekkür ederim var olun saygıyla...
vay canına ne analatik bi şiir ama....... Harikuladeydi analitik aşık olmak istedim bi anda:)) sır aşk mı yoksa aşk sır mı, ya da sırrı aşkında mı yoksa aşkı sırrında mı ???? :))) saygılar selamlar Filiz hanım....
ne demek beğenmemmek olur mu yaa sıcak ve soğuk yumuşak bembeyaz bi ışık doğdu içimde siz çabalamadan da çıkar analitik sözcükler hayata dair,analizime göre:) bazen leyla bazen kerem bazen zühre olmak gerek olmadığı kadar sevgiler
beğenmedin mi beğenmediysen sileyim :-)) kelimeleri yan yana yazdım sonrada alt alta sıraladım bu çıktı analitik olması için çaba harcamadığımı görebiliyorsunuz diye düşünüyorum... Sır mı ? leyla olamdım ki bileyim Aslıyı da tanımam kerem veya Kays ile de hiç sohbetim olmadı, yani bilmiyorum buralara kadar zahmet etmişsiniz teşekkür ederim selam ve hürmetlerimle Sizde hoşçakalın
ayrılıkta kararır sevda olur FİLİZ HANIM MERHABALAR ; HARİKA DİZELER BUNLAR ..MÜTHİŞ BİR DUYGU ANOFORU.. ANLAMLI BİR DUYGU SELİYDİ DİZELER.. KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ..SELAM VE DE SAYGIMLA.
duraklarda vakit harcamak beyhude derdim hep öğrendim ki herşeyin bir vaktyi varmış vakti gelince var olurmuş ... öğrendim işte, evet biraz erken oldu ama olsun öğrendim işte :-)) selam ve saygılarımla ...
Karanlıklar gelir akşamın kızıllıklarından sonra,düşler kurulur ruhta,çizgiler,planlar,yön haritası ve içindeki tüm istemlerinle...Yalnızsan yalnızlığını gideren en güzel sevgilinle kucağında bulmayi düşlersin.Yaşamsal sürecin tüm girdilerin en güzel harikalarıyla yaşamak istenir o düşlerde. Aşk,sevda ve sevgi her canlının doğasında vardır.Rüzgar esmezse dölenme olmaz, o zamanda meyva denilen bir şey olmazdı işte.Düşünmek ve düşünenlere bir şeyler eklemek için vakit erkendir bilemem.Buda herkese göre değişkendir.Dürüslük insanın karekterinde olmalıdır.Dürüst ve vicdan sesini duyarak,insalara,topluma,sevgiliye,farklı düşünceye sahip fertlere karşı kullanmasını bilmeyenle iletişim yapılırsa sonuçta bir hata olduğunu anlayıp geri dönüşü acı olur.Aşk,sevda ve sevgi vardır.Ama herkes onların manevi değeri bilmez işte.Yanılgılar insanı pişmanlıklara ve acılara sürükler.Şiirde bu acıları gördüm. Bugün sevgililer günüdür,sevginin sözde değil özde olmalıdır.Günün perspektifinin yorumunu yapmam.Bugün sevgi ile yaşanması için gereken tüm nesnelerin ne olduğunun herkes onun ilkelerine ne ise en azıyla en fazlasıyla bir bütündür,ona göre gekeni yapar. Bu anlamda sevgililer gününüzü en içten dileklerimle kutlular,sevgi ve selamlarımı sunarım...
"Kış olmazsa bahar bilinmez Eğer sevda olmazsa yaşamanın bir anlamı kalmaz Gerçekleri yüreğinde yaşat ey yar Güzele sevdalandınsa değerini bil Yalan,dolanla olmaz,o zaman olursun bir sehtakar "
Zamana göre haklısınız,göreceli değil,gerçeği düşünmek gerekir.Umutların coşkusunda her zaman umutların var olacağını düşünmek,umut kapısını açmak demektir. Kış olmazsa bahar bilinmez Eğer sevda olmazsa yaşamanın bir anlamı kalmaz Gerçekleri yüreğinde yaşat ey yar Güzele sevdalandınsa değerini bil Yalan,dolanla olmaz,o zaman olursun bir sehtakar
göreceli, var olsaydı bi ryerden sonra şekil değiştirip sevgiye ya da nefrete dönüşmezdi aşk kısa süreli bir enerjidir hele ki günümüzde sadece adı var... selam ve saygımla...
Aşk,sevda ve sevgi gibi kavramalrın anlamını bilip,dürüstlüğünden pay edilenler için vardır.Hile,yalan,kandırma oyalama orda yok.Ruha hitap eden gerçek varsa vardır..
zahmetlerinize teşekkür derim ziyadesiyle memnuniyet verici yorumunuz lakin itirazım var içinde yaşadığımız asırda gördüklerimiz bize aşk yoktur dedirtmekten geri kalmadı varsa da geçici bir enerjidir hevestir çünkü sevgili bir tuş kadar uzaktır aşk işte oldu mu oldu ... / ... selam ve saygılarımla esen kalın....