kışın tam ortasında- gün ışığı meydanda, karanlıkla savaştığı vakit gün geceye yenik, beden çoktan yıkık korku baştan can da ruhum zindan da karabasan pusuda… ve işte yine tam o an!
güneş midir- birden geceme doğan? etrafa ışıklar saçan? güneş midir - öz’ümde geceme lamba, öz’ümle ruhuma ayna tutan? geceye savaş açan, korkulu karanlığa meydan okuyan? hem korkutan... hem koruyan…
yoksa, yoksa sen misin, tertemiz kalbinde parlayan? gözlerimdi birden kamaşan görmem imkânsız geceler ben sensiz karanlık can sessiz ruhun ruhum da biz vuslat vakti bedensiz huzur çöktü bedelsiz.
bir nur- iki bedende bir ben ruhuma yenik bir sen ruhuma ışık bu can ruhuna aşık her dem… korku sardı; akıl karışık… güneş mi, yoksa sen misin dualarınla ruhuma ışık?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ruhuma ışık... akıl karışık! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ruhuma ışık... akıl karışık! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizin bildikleriniz sizde kaldığı sürece sırdır dilinize yüreğinize sağlık serbest yazmadığım halde heceli şiir gibi hoştu okunuşu konusu işlenişi kaleminiz daim olsun şaire
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.