Din, iman hak getire, her bir tele dokunur, Kendi haline bakmaz komşusundan yakınır, Kanmayın öyle kelli, felli durduğuna siz, Treni gördüğünde göz kırpmadan bakınır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Âlime Bak Âlime şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Âlime Bak Âlime şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Din, iman hak getire, her bir tele dokunur, Kendi haline bakmaz komşusundan yakınır, Kanmayın öyle kelli, felli durduğuna siz, Treni gördüğünde göz kırpmadan bakınır.
Bir dörtlükle taşı gediğine koymuşsunuz üstadım, tebrikler, AEO.
Değerli gönül dostu Hüdai Bey, mükemmel bir anlatım... Sizi yürekten kutlarım. Siz de eserinizde harikasınız.
"Ayyuka çıksa bile sorulmaz kusur haşa, Her adımı çukurda; bassa da kubur, yaşa, Burnundan kıl aldırmaz düşünmez geçer başa, Yerlerde sürünse de o hep mağrur takınır..." ....Dedim bende.
Bunlarda benim içimden geldi Hocam. Selam ve saygı ile Allah'a emanet olun.
Yanılmışınız şair dost.O tipler tren geçip gittikten sonra trene bakarlar.İntibak meselesi.Gıybet gibi oldu ama...Allah affetsin bizi.Saygı ve selamlar.
Din, iman hak getire, her bir tele dokunur, Kendi haline bakmaz komşusundan yakınır, Kanmayın öyle kelli, felli durduğuna siz, Treni gördüğünde göz kırpmadan bakınır.
Çok o âlimlerden, lakin kim inanır onların alimliğine, özünde sözünde yalan ve riya varsa, insan önce kendi gözündeki çöpü görmeli sonra başkasını. Alimlik nefsi terbiyeden geçirince oluşur, öyle kirli yüreklerde ne gezer hidayet, olsa olsa şeytanın çıraklığını yapıyordur bu tarz insanlar. Yüreğinize sağlık, gönülden kutluyorum Hüdai hocam. Sağlık ve huzur içinde geçen mutlu bir ömür diliyorum...
Geçmiş Kandilinizi Kutlar nice kandiller dilerim selametle
Kısa ama ne çok şeyi anlattı yürek sesiniz, herkes biraz empati yapsa ve kendi ayıbını görmezden gelip insanların ayıplarını eşelemese bu durumlar yaşanmaz, anlamlı ve derindi güçlü kaleminiz daim olsun...
Kendi haline bakmaz komşusundan yakınır,
Kanmayın öyle kelli, felli durduğuna siz,
Treni gördüğünde göz kırpmadan bakınır.
Bir dörtlükle taşı gediğine koymuşsunuz üstadım, tebrikler, AEO.