Sevgi canesi içre, mühür vurdu aşkına, Yanında kelâm ile Sensin O’nun şahidi. Sevgi hanesi içre, dünya kurdu aşkına, Yanında selâm ile Sensin O’nun şahidi.
Nefes karar çamura Haliğın an zuhuru, Adem nesliyle başlar, selâmetin şuuru, Yıldız yağmuru alna damlattığında nuru, Yanında selâm ile Sensin O’nun şahidi.
İnkârla küfre karşı, sağlamak için cemi, Yorucu yolculuğa, emanet sürgün demi, Dalgalı sularından kurtulduğunda gemi, Yanında selâm ile Sensin O’nun şahidi.
Kor hâliyle dört yöne serin olunca ateş, Kadire boyun eğdi, bir oğulla bir de eş, Aydınlığa ömrünü, açtığında son güneş, Yanında selâm ile Sensin O’nun şahidi.
Aşıkların yâr için değişmeyen tek huyu, Daim sevda yoluna çıktığında kör kuyu, Yerin göğün katında, övgüne dair şüyu, Yanında selâm ile Sensin O’nun şahidi.
Tahtla tacı ölümden, ödünç aldı firavun, Oyalandı mahfının zenginliğinde Karun, Gerçeği bildirenin, yardımcısıydı Harun, Yanında selâm ile Sensin O’nun şahidi.
Sihir büyü değildi, hak kavramı sarınca, Hüthütün dillerinde mânâ buldu karınca, Malın mülkün kıymeti, hesabına varınca, Yanında selâm ile Sensin O’nun şahidi.
Zûlmün öncü iziyle karalanmadan çalık, Nefsin hayâ sırrında pul pul dirildi balık, Sırat-ı müstakimden, mü’mine ayrıcalık, Yanında selâm ile Sensin O’nun şahidi.
Çarmıhın çivisinde zamana kimse esir, Sevabı günahıyla, devri saklayan kesir, Yanlışı nispetinde, rükne etmeden tesir, Yanında selâm ile Sensin O’nun şahidi.
Sevdanın miracına, bizi de eyle hadim, Muhabbetin hâlleri edebe olsun nedim, Güllerinin koktuğu her vakitte Efendim, Yanında selâm ile Sensin O’nun şahidi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S E L Â M İ L E şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S E L Â M İ L E şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kaleminizden anlamlı harika bir eser okudum iman yolunda yürüyen kaleminize sevgi dolu yüreğinize sağlık Mevlid Kandilinizi canı gönülden kutlar saygılar sunarım..
iman yolunda yürüyen kaleminize sevgi dolu yüreğinize sağlık
Mevlid Kandilinizi canı gönülden kutlar saygılar sunarım..