(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yardım Edecek misin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yardım Edecek misin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine sağlık ramazan hocam. insanlar zaten yardım etmemek için bahane arıyorlar ama senin şiirin etkileyici. bir alınca ikiyi istiyor insan ikiyi alsa üçü-dördü... insanların gözü doymayacak hiç hocam. yüreğine sağlık şiirin için daim ol. sağlıcakla kal hocam...
gönlünde kin silinse sevmek ekin bilinse birlik yetkin gelinse yardım edecek misin
ozan efem ham sulu gelmez Allahın kulu işlenmez sağın solu yardım edecek misin
Ne yazık ki öyle, yavaş yavaş insani duygularımızı kaybeder olduk, keşke herkes yardım etse yeniden eski değerleri kazansak insanlık adına. Yüreğiniz dert görmesin, değerli kaleminizi gönülden kutluyorum Ramazan hocam, çok güzeldi yürek sesiniz, sağlık ve huzur içinde mutlulukla kalınız uzun bir ömür...
Selam saygımla
* * *
dağ gülü tarafından 2/2/2012 9:09:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
kalsa direncin gücü
yardım edecek misin
salsa erinç hörgücü
yardım edecek misin
ortandan kala kalsa
düşünde dala dalsa
derdinde sala salsa
yardım edecek misin
çevreniz çok yozlaştı
sevgiden yok buzlaştı
açlıktan tok kuzlaştı
yardım edecek misin
gönlünde kin silinse
sevmek ekin bilinse
birlik yetkin gelinse
yardım edecek misin
ozan efem ham sulu
gelmez Allahın kulu
işlenmez sağın solu
yardım edecek misin
010212denizli.
Değerli arkadaşımın şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.