Bu gün,yağma günü; Talan günü! Unutun,geçmişi,dünü! Afiyet olsun; Yiyin,didikleyin bu bedeni! Yok edin; Maskelerinizi düşüren bu nedeni Gün bu gün; Çakalların,akbabaların dayanışma günü!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜN BU GÜN!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜN BU GÜN!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
...."seni, bu hazineden mahrum etmek isteyecek, dahili ve harici bedbahtların olacaktir. BİR GÜN, istikbal ve Cumhuriyeti"...
...."bu şeraitten daha elim ve daha vahim olmak üzere.
memleketin dahilinde iktidara sahip olanlar gaflet ve delalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler. Hatta bu iktidar sahipleri sahsi menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emmelleriyle tevhit edebilirler".... O GÜM BU GÜN MÜ?
dahili ve harici bedbahtların olacaktir.
BİR GÜN, istikbal ve Cumhuriyeti"...
...."bu şeraitten daha elim ve daha vahim olmak üzere.
memleketin dahilinde iktidara sahip olanlar
gaflet ve delalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler.
Hatta bu iktidar sahipleri sahsi menfaatlerini,
müstevlilerin siyasi emmelleriyle tevhit edebilirler"....
O GÜM BU GÜN MÜ?