...................Ey meleklerin en güzeli hurilerin en asili,, .....................Mutluluğumun sahibi,yaşama sebebim .......................Sevdasına ve yoluna güller döktüğüm.
Aldığım her nefes yaşadığım HAYAT sın Mutluluğum sevdam aşkım kadınımsın Gökteki yıldızım beni ısıtan güneşimsin
....................Karlı dağlarda açan kardelenim yediverenim ......................Memleket gibi sıla gibi sevip sevdalandığım ........................Türkülerde şiirlerde dualarda söylediğimsin
Beni ben yapan karanlık dünyamı aydınlatan Gönül bahçemi güllerle süsleyen gülümsün Ben seni sen olduğun için ölesiye sevdim.
........................Nakış nakış oya gibi yüreğime işlediğimsin ............................Baktığım aynalarda her şeyi ile sen olan benim .................................Senin varlığındır beni mutlu yaşatan kadınım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__KADINIM__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__KADINIM__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
........................Nakış nakış oya gibi yüreğime işlediğimsin ............................Baktığım aynalarda her şeyi ile sen olan benim .................................Senin varlığındır beni mutlu yaşatan kadınım…
Yüreğinize sağlık, çok güzeldi sevginizin kaleme yansıması, gönülden kutluyorum değerli kaleminizi Mehmet hocam,. Esen kalınız...
........................Nakış nakış oya gibi yüreğime işlediğimsin ............................Baktığım aynalarda her şeyi ile sen olan benim .................................Senin varlığındır beni mutlu yaşatan kadınım…
sevgilerdir duygularıyla can veren bu harika hisleri kutlar sevgiler sunarım...