(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşamam gayrı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşamam gayrı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi ; Allah gani gani rahmet eylesin.Ardında kıymetine vakıf, onu hayırla yadedecek sizin gibi bir değerli evlat bırakmış. İnanırım ki ruhu bu dizelerinizle daha da şad olmuştur. Vefalı ve özüne saygılı yüreğinizi kutluyor saygılar sunuyorum.
Gurbette Azrail, kapı çalınca çığlıklar içinde, sessiz kaldım ben! Boş yatak başında, yarım kalınca; Nasıl çektin gittin bensiz babam sen ?
Sen namusum, dinim, sen imanımsın, Toprağa düşen her damla kanımsın, Durmadan sızlayan, şu sol yanımsın, Dönülmez yola mı gittin babam sen ?
Coşkun suya küstüm, sensiz akmadı, Başım yere düştü, göğe bakmadı, Aşkın narı bile, böyle yakmadı, Yüreğime kor mu attın babam sen ?
Sen bilerek gittin, kefenini aldın, Mezar kazın diye, haberler saldın, Hep beni düşündün, merak ta kaldın, ölmeden mal mülk mü böldün babam sen !
Gelmez oldu sesin , duyamam gayrı, Elde kaldı resmin, asamam gayrı, Hicran olsun ismim, yaşamam gayrı Bensiz toprağa mı yattın babam sen ?
Ölüm mukadder her canlı ölümü tadacak, Allah rahmet eylesin, sabır edin, dua edin, şiiriniz güzeldi, başarılar diliyorum şaire Yunus diyarından selamlar.
Öncelikle güzel yüreğinizi ve şiirinizi tebrik ediyorum.Diğer şiirlerinize henüz bakma imkanım olmadı ama kısmet olursa okuyacağım.Avşar kelimesini görünce profilinize göz atma gereği hissettim.Zira ben KAYSERİ'nin Sarız ilçesindenim ve öz be öz avşarım.Avşar ve Türk milliyetçisiyim.Hayat hikayenizi okurken ne kadar duygulandığımı anlatamam.Babanıza yüce Rabbimden huzur içinde yatmasını niyaz ediyorum.Mekanı cennet olsun. Almanyada doğup büyümenize rağmen sahip olduğunuz şuuru ayakta alkışlıyorum.İçim sızladı,gözlerim doldu ve saf temiz yüreğinize selam göndermek istedim.Her şey gönlünüzce olsun.Allah yar ve yardımcınız olsun.saygılar sunuyorum.
Allah gani gani rahmet eylesin.Ardında kıymetine vakıf, onu hayırla yadedecek sizin gibi bir değerli evlat bırakmış.
İnanırım ki ruhu bu dizelerinizle daha da şad olmuştur.
Vefalı ve özüne saygılı yüreğinizi kutluyor saygılar sunuyorum.