Sana söylemek için onca şey biriktirmişken dilimde, Neden her seferinde yarım kalıyor Sonu gelmiyor sözcüklerin. Sabahı olmayan geceler, Güftesi tamamlanmamış besteler gibi. Bize dair ne varsa,yaşanmış, siyah ,beyaz eski bir filmden arta kalan hüzünlü bir aşk hikayesi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yarım kalıyor.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yarım kalıyor.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana söylemek için onca şey biriktirmişken dilimde,........................
şiir burada başlamış.................. burada kalmış gibi.......................... işlenirse çok şey çıkar altından......................... yüreğine sağlık................... sevgi ve saygı ile............
onca şey biriktirmişken dilimde,........................
şiir burada başlamış..................
burada kalmış gibi..........................
işlenirse çok şey çıkar altından.........................
yüreğine sağlık...................
sevgi ve saygı ile............