(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAR GELİYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAR GELİYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Samsun'a da yıllar varki yağmadı kar.. İki gün önce yağdı ve kayboldu anında.. Ben de çok severim karda yürümeyi Sevgil Ayşe.. Şiirin yine çok şirin.. Harikasın arkadaşım...
HARIKA BIR MANZARA MUHTESEM. KARIN O AGACLARDAKI GUZELLIGI VE DOGANIN MU8HTESEM GUZELLIGI BEYAZIN ORTUSUYLE BIRLESINCE SEYRINDE DOYUM OLMUYOR .AMA BUYUK SEHIIRDE YASAYANIN DA CILASI BASLIYOR TABI.DOGAL GUZELLIKLERIN VE OYUNLARIN KARIN ICINDE BOGUSMANIN KEYFI VE COCUKLASMANIN KEYFI GUZEL DE BIR DAB INSANLAR OTEKI YUZUNU DUSUNUNCE HEM HAYVANLAR HEM DE SOKAKLARDA YASAYAN INSANLAR ICIN YOKSULUK ICINDE DUSUNUNCE TABIKI ISKENCE ORTASINI BULAMADIGIMIZDAN YASIYORUZ BU GUZELLIKLERI HER SEKILDE.
Ah kar birazda bize yağsan Bak aklım sende kalıyor Özlem dolu bu gönül Beyaz cenneti yaşatsan
Kar geldi ortalık da bir telaş yollar kapalı kardan, dışarı çıkmak ne mümkün, arabalar kapıların önünde mahsur kalmış)) işte kar gelince malesef böyle de sıkıntı yaratıyor her yerde. Dahası da fakir fukara çok darda kalıyor. Her şeye rağmen kar güzellik, temizlik, havayı ve çevreyi çok güzel temizliyor, arındırıyor mikroplardan. Yüreğine sağlık Ayşeciğim, kar hepimizin özlemi ve kavuştuk doya doya dolandık karda, kara olan özlemlerini çok güzel dile getirmişsin, gönülden kutluyorum canım, sağlıklı ve huzurlu kal...
Dışarıda 25 cm'yi aşan bir kar varve şu an yağmaya devam ediyor. Kış,kış olduğunu kar'la bildirmeli bana göre.Şiir de en kestirmeden anlatabilmeli niyetini.
kardan korkulur mu hiç..anlamıyorum..kar yağdığı zaman dağlarda karın olması su ve yazında insanların serinmesinde önemlidir..bembeyaz güzelliklerin içinde insanlar mutlu olmalı bence..güzel şiirdi..değişik geldi.tebrikler hocam
eskiden yağan karlar bir başka güzeldi sanki 1 haftaya yakın kütür kütür karlarda yürürdük, saçaklarda buz sarkıtları olurdu annem onların altından geçirmezdi heran düşebilir ve zarar verir diye... :) sonra halılarımızı karla süpürürdü hem parlak olurmus hemde dezenfektan yerine yani mikropları öldürürmüş ... ne biliyim herşey gibi hava koşullarıda bozuldu dunyada artık 1 günde 4 mevsim yaşayabiliyoruz ... ne yazı ne kışı tam anlayamadan ömrümüzü tüketiyoruz...
Ah kar birazda bize yağsan Bak aklım sende kalıyor Özlem dolu bu gönül Beyaz cenneti yaşatsan
kar paklık kar temizliktir... kar sadeliktir...ne güzel bir şiir...tepriklerr.bizim buralarada kar yagdı ve devam ediyor...en güzel günlere..saygılarımla..
Kar elbet çok güzel saflığın sembolü sanki valla şuan burada yağıyor ince ince ama biliyoruz ki madur olan vatandaşlarımız da var :( duygularına sağlık sevgili şairem başarıların bitimsiz olsun sevgimle.
Atmosferin sileceği, çocukların gülümsemesi vede coşkusu, sağlığın sıhhatin vede doğanın melhemi olan bu güzel tanrı nimetini nede güzel anlatmışsınız şiirde şiir diliyle..
Kışı karlı geçen yılın yazı bereketli olur derler... Biraz önce kar yağışlarıyla ilgili haberler ve uyarıları izledim televizyondan. Bozdağ beyazlar içinde biz ayazını çekiyoruz şehirde.Epey zamandır bizim de hasretliğimiz var doğanın o beyaz görselliğine... Çok güzeldi şiiriniz.Tebrik ederim Ayşe hanım.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Kar geliyor diyorlar Milleti uyarıyorlar Bir telaş var ortada Niye korku bu kardan <<<<<< emeğien özüne sağlık kalemine hak eyvalha sevgiler özüne saygılar ALLAH DAHİM ETSİN COK GUZELDİİ CAN
Çocukluğum Bayburt'ta geçti. Kışın bir kar yağdımı dört ay kara yüzü göremezdik. Bol bol kayak yapardık. Yiyeceği ve yakacağı olana kış eğlencelidir elbet. Fakirin vay haline. Kışa özlem şiirinizi kutlarım değerli arkadaşım. Her mevsimin gönlünüzce olması dileklerimle, Sağlıcakla kalınız...
Kar yağsın ama dağlara bayırlara...Özellşkle İstanbul içine yağınca hayat felç oluyor bu şehirde. Bir de ben çok düşüp bir yerlerimi incittiğm için kar ile pek aram yok benim.
çok teşekkür ederim sağ olun offo düşmeyi sormayın yıllar önce gittiğim altı parmakta diz boyu kar dı ve ben ne zaman sokağa çıksam illa düşerdim komşu kızları koluma girer öyle yürürdüm yine hiç anlamadan kendimi karların içinde bulurdunm çok güzel günlerdi yinede saygılarımla evet istanbul felç malesef
Her doğa olayını Rabbim yaratırken zahmetleri, külfetleriyle birlikte sayısız nimetleri de beraberinde gönderir, insanoğlu nedense sadece anlık zahmetlere bakar ve olayları yorumlar, oysa Yağmurun, Karın ne çok nimetler getirdiği bir gerçektir... Kutluyorum hisseden kaleminizi.. Saygı ve selamlarımla...
Hanımefendi bizim çocukluğumuzda kar böyle korkulur bir şey değildi.Bol yağardı ülkemize ve biz alışktık karla yaşamaya... Örneğin bir Aralık ayında Sarıkamıştan İstanbul' a kesintisiz kar yağışıyla altında ( Kızıldağ'da 12 saat yolun açılmasını da beklemek suretiyle ) geldiğimi hatırlarım. 20-30 yıldır azaldı.Sadece yüksek kesimlerde var.İnsanlar unuttular karla yaşamayı. Onun içinde korkuyorlar.Bilinmiyenden korkulur. Çok güzeldi şiiriniz.Tebrik eder saygılar sunarım.
Günlerdir her yer bembeyaz. Seyretmek güzel ama çalışanlar için de bir hayli çileli... Yine güzel bir şiir okudum kaleminizden Ablam... Kutlarım....Saygı ve sevgilerimle...
Yüreğine sağlık
Tebrikler
Dilerim yaşadığın şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar
Selam ve dua ile
A.E.O