(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşlılık İşte şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşlılık İşte şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yav o da bir şey mi. Bakın ben geçenlerde ne yaptım: Önce tam yarım saat gözümdeki gözlüğümü aradım. Bakmadık yer bırakmadım. Sonunda ''Acaba yüzümü yıkamak için lavaboda mı çıkardım'' diye lavaboya girince aynaya baktım ki gözlük gözlerimde. Daha sonra işe ve yazı yazmaya daldım. Bir sürü kağıt birikti önüme.Kalktım. Gözlüğü çıkardım masaya koydum. kağıtları çöpe attım. Daha sonra da iki saat gözlük aradım yine. Tabii ki iki saat sonra çöp kutusunda buldum tesadüfen. Yaşlılık işte. Çoook haklısınız.
Yaşın getirdiği unutkanlık yaşları nasılsa gelecek. Ve o yaşlar geldiğinde göreceksiniz ki o unutmak istediklerinizin hiç biri unutulmamış. Buna karşılık unutmamanız gereken ne varza hafızadan delete olmuş.
yaş yirmi içim yetmişinde kırışık dostlarım yüzüme bakar yılışık sanki saçlarım beyaza aşık beyaza dönmeyen siyah görmedim.
bu şiiri 20 yaşında yazmıştım. yirmi yaşında yetmiş hissediyordum. koy üstüne on yedi galiba seksen yedi yapıyor. gönül kocamaya görsün. yoksa yaş yirmi olmuş elli olmuş hükümsüz
biri ışığı açık unutur bir suyu, evden giderken
yaşlık böyle bi şey demekki , ne gelir elden
...
Ne güzel buyurdunuz, yüreğinize sağlık...