(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
iNSAN OLMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
iNSAN OLMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah keşke beyhan arkadaşım keşke... Nasıl ki insan okula gidip mühendis doktor avukat olabiliyorsa Insanlığın da okulu olabilse... Önemli olan mühendis ya da doktor olmak değil Önemli olan Insan olmaktır... Teşekkürler
merhaba aheste dostum Evet herşeye rağmen Insanlığımızı yitirmeden yaşayabiliyoruz Ne mutlu ki Senin gibi insanlar Hala toplumda Hiç bir erozyona uğramadan Insanı değerlerini koruyup Onlarla yaşıyor Olmanın sevinci ve mutluluğunu yaşıyorum... Sevgiler...
merhaba aheste dostum Evet herşeye rağmen Insanlığımızı yitirmeden Yaşayabiliyoruz... Kimi zaman da Hayvanlasabiliyoruz Çünkü Insanlar çektiği tüm acılara rağmen Canlılar arasında gulmeyi sadece kendisi başarmıştır. Sevgiler...
zaten şiir değil ki... bu yazdığım bir aforizma'dır. burada hangi kategoriye koyacağımı ben bile karar veremedim. şiir kategorisini uygun buldum. eleştiriniz için teşekkürler
önemli olan mesleki açıdan bir yerde olmak değil. Mevki makam olarak üstün olmak ta değil. Önemli olan Tüm bunlara sahipken Insanlığımızı yitirmeden insan kalabilmektir. Insanı olarak Kimse kimseden üstün değildir. Teşekkürler...
önemli olan mesleki açıdan bir yerde olmak değil. Mevki makam olarak üstün olmak ta değil. Önemli olan Tüm bunlara sahipken Insanlığımızı yitirmeden insan kalabilmektir. Insanı olarak Kimse kimseden üstün değildir. Teşekkürler...
kimimiz öğretmen
kimimiz mühendis
kimimiz avukat
kimimiz ise işçi
ama
bir şeyi unuttuk
insan olmayı
Evet ne olursan ol insan olmadıktan sonra neye yaraqr.
Derin düşüceye sevkeden dizelerdi.
Gönlünüze sağlık