Duman sarmış karlı dağın başını Akıtmış bulutlar gözün yaşını Ağaçlar da eğivermiş başını salınır rüzgarla yağmur tanesi
AYŞE KARAN
Yağıyor diye durmadan, kaçmayın. Varsın yağsın hızlı hızlı geçmeyin. Rahmettir o, öyle ucuz saçmayın. Alınır rüzgarla yağmur tanesi...SAMİ BİBEROĞULLARI
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMUR TANESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMUR TANESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şöyle çıkıp ıslanarak gez diyen çok güzel bir :)) resim ve az öz dizeler,yağmur bereket huzur ama Allah hayrlısını versin afatından korusun tebrik ediyorum sevgili arkadaşım başarıların bitimsiz olsun sevgimle.
Yağmurun yağmasını hissettirerek okuttunuz, bir dörtlük pir dörtlük derim böyle manidar anlatımlara, kalem ve sezgi gücünüz daim olsun inşaAllah... Selam ve saygılarımla..
Yağmurun haline bak, Dönde bir dalına bak.. Takıvermiş zilleri; Şu kızın şalına bak..
Çok hoştu şiirin canımcığım.. Şıkıdım şıkıdım keyif veren. Benim de böyle bir yorumla keyfime keyif katasım geldi... Canımsın, tebriklerim güzel gönlüne...
yagmur berekettir.toprak ana yagmura kansın ki yeryüzünde kıtlık olmasın.kısa ve özlü güzel eserini kutlarım gönlünüz daim akdeniz gibi çaglasın..gül diyarından selam lar...
Doğanın en güzel şiirlerinden biridir yağmurun yağması. Damlacıkların sesi dinlenir bazen, gözlerde derinlik kazanır ve seyrederken duygular mayalanır bazen…İlahi Kudret’e döner kalpler, afetinden kuru ya Rab! duasını mırıldanır diller… Çok güzel bir seslenişti.Tebrik ederim Ayşe hanım.Gönül dolusu selam ve saygılarımla…