(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Batıl inanç şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Batıl inanç şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
batıl inancım yoktur ama sabah önümden geçen karakediye küstüm...
iyi etmişsiniz. Kabahat kedi de bence. Hiç batıl inancı olmayan birinin önünden geçilirmi, batıl inancı olan birinin önünden geçki işe yarasın. Kediye bak tutupta batıl inancı olmayan bir şairenin önünden geçmiş, geçecek yermi yoktu ne? Halbukim batıl inancı olan o kadar çok birileri varken sen tut batıl inancı omayan birinin önünden geç ve bir şiire malzeme ol bah hele bah...cık...cık.cık...(Burayı nasıl yazayım bilemedim inşallah tahmin edilir...:)) yine de şanslı bir kediymiş bu, çünkü bilirim şair gönüller fazla küs kalmayı beceremezler en kısa sürede barışırlar. Şairemizin de öyle yapıp barışacağına eminim,hatta kediyi üzmemek için bak kedicik şincik benimde bir batıl inancım oldu diyecek ve kedinin kırılan gururnu tamir edecektir. offf amma zor bi yorum olduydu, artıkın yeter...:))
:) evet ya, bende ona kızdım zaten. hadi batıl inancım olsa da öle davransa neyse ama yok hiç batıl inancım yık. niye gelir yolumdan geçersin dimi. :) buda zor bir cevap oluyor. artık bir nokta koyalım :)))) Sevgiler Sayın Yazarım.
Geçenlerde bizim apartmanın merdivenlerinden yukarı, kendi daireme çıkarkan ev sahibimin kardeşi olan bayan aşağıdan hızla yukarı çıkmaya başladı. Benim önümden geçti. Döndü: ''Abi kusura bakma önünden geçtim ama çok acelem var. Özür dilerim.'' dedi. Yanlış anlaşılmayacağını bilsem kadının alnından öpecektim. Bırakın geçsin kara kediler önümüzden.Neticede hayvan onlar. Anlamıyorlar. Onlara küsmeyin.
Üç dize, sanki üçyüz sayfalık bilgiyi sığdırmışsınız...Valla benim de batıl inancım pek yok, ama bazı düşencelerimin de batıl olup olmadığı konusunda endişelerim var doğrusu... Güzel bir mesajdı şiiriniz... Selam ve saygılarımla...
Siir: Küstüm kara gözlerine Küstüm Küstüm aci sözlerine Küstüm Gölgesine izlerine Küstüm Daha seninle konusmam Ne yaparsan yap barismam Artik sana hic karismam Küstüm.. Küstüm.. Küstüm... ........................................Valla ben demiyom,Latif Doğan diyo
Merhaba hocam, :)) Olaya tek taraflı bakıyorsunuz Ya kedi sizin hakkınızda ne düşündü.... :)) Herhalde Latif Doğan'ın dilinden // Esma Kahraman'da olsan küstüm// mü derdi. Küsmek ara sıra iyidir hocam..Saygımla...
Hanımefendi geçerken bir saygısızlık yapmış olabilir mi ? Veya siz o sırada tam ne düşünüyordunuz ki böldü ? Bir daha yolunuza çıkmasın, öyle mi ? Araya girsek ricacı olsak af maf yok mu ? Güzeldi tebrikler saygılar :))
sabah önümden geçen
karakediye küstüm...
iyi etmişsiniz.
Kabahat kedi de bence.
Hiç batıl inancı olmayan birinin önünden geçilirmi, batıl inancı olan birinin önünden geçki işe yarasın.
Kediye bak tutupta batıl inancı olmayan bir şairenin önünden geçmiş, geçecek yermi yoktu ne? Halbukim batıl inancı olan o kadar çok birileri varken sen tut batıl inancı omayan birinin önünden geç ve bir şiire malzeme ol bah hele bah...cık...cık.cık...(Burayı nasıl yazayım bilemedim inşallah tahmin edilir...:)) yine de şanslı bir kediymiş bu, çünkü bilirim şair gönüller fazla küs kalmayı beceremezler en kısa sürede barışırlar. Şairemizin de öyle yapıp barışacağına eminim,hatta kediyi üzmemek için bak kedicik şincik benimde bir batıl inancım oldu diyecek ve kedinin kırılan gururnu tamir edecektir. offf amma zor bi yorum olduydu, artıkın yeter...:))
selam ve sevgi ile...