(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ş E N A Y şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ş E N A Y şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel dizeleri yazacağını demek ki o da hissetmiş boş yere sevmez sevgili dostum..Yüreğine sağlık sevgiyle sevdiklerinle ayrılıklardan uzak kal..Sevgilerimle..
Kimi zaman gülümseten, kimi zaman da düşündüren öz olduğu kadar içerikli şiirlerinize o kadar alıştık ki. Acizane tebrik ederim. Kaleminiz daim olsun Sami bey. Selam ve saygılarım ile.
Ama bazende ayrılıklar özlemleri doruk noktasına çıkarıp,vuslatları güzelleştiriyor.Zaman zaman yaşamak gerekiyor canlı ayrılıkları..Rabbim ölüm ayrılıkları vermesin.
Ayrılıkları yaşadıkça insan hayatında adeta med cezirler yaşıyor... Bu ise insanı çileden çıkarabiliyor... zaman zaman ümitlerini kırabiliyor... Artık yaşadığın sevginin ardından acaba? ları düşünür olursun... Acaba bitecekmi? Hicran yaşanacakmı? gibi... ümit ve korku, ümitsizlik arası gel gitler oluşur zihinde, ruhda...
Ayrılığın vermiş olduğu huzursuzluklardan kurtulmanız dileğiyle şair.