(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Küçük şeyler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Küçük şeyler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
küçük insanlar küçük şeylerle uğraşırmış uğraşmamak lazım...
.....Büyüklük ile küçüklüğün kıstası nedir? Önce bunu balirlemek gerekir diye düşünüyorum. Çünkü her ikisi de göreceli kavramlardır. Bunu çözmeden kime ve neye göre küçük veya büyük insan diyeceğiz. ......İşte bunun için şiirinizi beğendim. İnsanları düşünmeye ve yorumlama zorluyor. Yoksa herkes kendini büyük zannedecek. .....Saygı ve sevgilerimle kalın.
Selamettin PULAT tarafından 1/19/2012 5:30:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çıtayı yüksek tut, 12 den vurmayı dene, Düşersende üzülme, Yeniden yeniden dene...
Bu iş de adamına göre değişiyor arkadaşım.Hayat hep çifte standartlı.Güzeldi.Kutlarım. Sakın beni sana muhalefet sanma.Hoşuma gidiyor seninle söyleşmek.
"Büyük insanlar fikirleri, orta insanlar olayları, küçük insanlar da kişileri konuşur." diye bir söz vardır ya Esma Hanım, bu sözü anımsattı şiiriniz...
Gerçekten çok doğru bir söz bu, ispatı da hayatın içinde her an karşımızda beliriyor, belli ediyor kendini... Ama sizin bu dört dizede, sanki küçük şeylerle uğraşmazsak, küçük insan olmak durumundan da kurtulurmuşuz gibi bir anlam var gibi geldi bana :)) Nüktedan bir yazımdı... Tebrikler... Selam, sevgi ve saygılarımla...:)
küçük insanlar küçük şeylerle uğraşırmış uğraşmamak lazım...
meseleyi anlamadan dinlemeden özünü öğrenmeden harekete geçmemek
ufku dar olan insanlarla eşitlenmiş hissetmemek için saygılarımla biraz anlatım bozukluğu oldu ama ben bu kadar ifade ediyorum kendimi tüm okuyuculardan ve özellikle sizden özür dilerim şairem
küçük insanlar
küçük şeylerle
uğraşırmış
uğraşmamak lazım...
.....Büyüklük ile küçüklüğün kıstası nedir? Önce bunu balirlemek gerekir
diye düşünüyorum. Çünkü her ikisi de göreceli kavramlardır. Bunu
çözmeden kime ve neye göre küçük veya büyük insan diyeceğiz.
......İşte bunun için şiirinizi beğendim. İnsanları düşünmeye ve yorumlama
zorluyor. Yoksa herkes kendini büyük zannedecek.
.....Saygı ve sevgilerimle kalın.
Selamettin PULAT tarafından 1/19/2012 5:30:15 PM zamanında düzenlenmiştir.