(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİZ YAŞAMAK İSTİYORUZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİZ YAŞAMAK İSTİYORUZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
....İyi geceler Janet Hanım, ....Sözü fazla uzatmayacağım. Sizin de belirttiğiniz gibi önce sağlık diyor ve ben de bu kurala uymaya çalışıyorum. ....Şuna inanmanını istiyorum. Yorumlarınızı "ETKİLİ YORUM" olarak değerlendirmem en az sizsin şiirlerime gösterdiğiniz ilgi ve yaptığınız yorumlar kadar içten ve mamimidir. ....Şiirlerinizi de büyük bir beğeni ile okuyorum. Bu güçlü yürek ve kalemin sadece şiirle kısıtlı kalmayacağunu hep düşünüyordum ki; biraz önce gönderdiğiniz iletideki adı geçen ROMAN haberi bu düşüncemi doğruladı ve mutlu etti. Sizi yürekten kutluyorum. Kitabınız piyasaya çıktığında ilk okuyucularından olacağıma inanmanızı isterim. .......Saygı ve sevgilerimle kalın.
Ben'i onurlandiriyorsunuz devamlı COK tesekKur ederim...
Ben'i mahcup ediyorsunuz.... Şiirinizde muhtesemdi.... Ben her siir'i okumam hocam.... Ve günde iki siir atanları sildim .....ben haftada yada on günde bır Siir asıyorum ...... Yorumlara yetişemiyorum ... Ve benim bilgisayar yüzünden boynum rahatsız ... Doktor izin Vermiyor.... Yetisebildigim kadar yorum yazmaya gayret ediyorum..... Zaten bır ay önce SAYFAMI bile dondurmustum ... Yeniden actım ... Ve karar verdim günde iki siir atanlara gıtmıyorum Onlar da gelmesinler bana . ..... Saglık basta gelir.... Zaten COK yorgunum çünkü ....600...sayfalık bır roman bitirdim.... Fransız İngiltere kültürlerini bır hocam'la birleştirdik ve adını benim Adımın İngilizcesini yani.....ANE'İN Volkan askları .... Gözlerim de yorgun artık ....
Mayısta başladık bır ay önce bitirdik gece gündüz yirmidort saat Yazarak gecti.... Uyku tamamen yok oldu.... Bilgisayarın üstünde Bır saat uyuyarak bu güne geldim.....
.....Şiirlerimi her okuma ve yorumlama inceliği ile sayfama onur, yüreğime ve kalemime güç katıyorsunuz. ....Gösterdiğiniz bu incelik için teşekkür ediyor, saygı ve sevgilerin en yücesini gönderiyorum değerli yazın dostuma. ....Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Sami Beye katılıyorum, Neyzen'nin şiiriyle ne güzel desteklemiş şiirinizi. Şiir ve resim bir biriyle örtüşmüş. içten ve meramını anlatan bir şiir, anlayana...
......Şiirimi okumaya ve yoruma değer görerek sayfamı ziyaretiniz onur ve güç verdi yüreğime. .....Duyarlı yürek sahibine teşekkür ediyor ve saygılarımla selamlıyorum. .....Sağlıkla ve mutlulula kalın.
Bizde bir mücizevi güç var galiba.Tüm engellere ve meşakkatlere rağmen direniyoruz yaşamaya.Oysa yaşam kotalarında yerimiz bile yokken. Duyarlı yüreğin cesur kalemini kutlarım.
Bu manidar ve anlamlı şiirinizi kutlarım... Maalesef ki sınıfsal çatışmanın hâlâ olduğu bir devirdeyiz... Birileri ölürken açlıktan, birileri de ölüyor çok tokluktan..
Kime sordumsa seni doğru cevap vermediler; Kimi alçak, kimi hırsız, kimi deyyus! dediler... Künyeni almak için, partiye ettim telefon: Bizdeki kayda göre, şimdi o mebus dediler!..
Neyzen Tevfik demiş diyeceğini taa yıllar önce. Başka söze hacet var mı? Yıllardır değişen bir şey yok yani.
duyarlı yüreğe selam olsun... sözlerimi üstadın sözleriyle bitiriyoum; Sizi budala çakallar! Sizin ‘düzen’iniz kumdan inşa edilmiştir. Yarın devrim bir kere daha ayağa kalkacak ve trompet sesleri ortasında sizi dehşete düşürerek haykıracaktır: "Buradaydım, buradayım, hep burada olacağım." Rosa Luxemburg (1919)
Gerçekleri bir bir sıralamışsınız. Çocuğunun beslenme çantasına peynir zeytin koyamayan aileler ekmek paralarını da vekillere göndermeli! Kaleminiz susmasın şairim. Tebrikler, saygılar.
güzel şiirini tebrik ediyorum haklı duygulardı sanki silah zoruyla vekil yapılmışlar seçim zamanı el etek öpenler şimdi dert yanıyorlar anlaşılır iş değil saygılarımla
....... Bize konuk gelmesin mi ....... Yüzümüz hiç gülmesin mi ....... Onlar gülüp eğlenirken ....... Biz açlıktan ölüyoruz.
Onlar için yaşam demek Yalnız soluk almak vermek Halka yeter kuru ekmek Biz yaşamak istiyoruz.
%2 lerle maaşın bir moka yaramıyacağını iyi biliyorlar. Seyyanen aylıklarına 5000 TL zam yapıyorlar. Yağma Hasanın börekleri bunlar. Fırsat bu fırsat. Bizim neler çektiğimiz onların umurunda mı? Ellerinize sağlık şair arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
TAMAMEN DOĞRU TESBİTLERDİ BİR EKSİKLE; EKTİĞİMİZİ BİÇİYORUZ DİYECEKTİK BİRDE... ANLAM VE USTALIK DOLU BİR ŞİİRDİ. SEVEREK OKUDUĞUM HAKLI DİZELER. TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
Gönülden Kutlarim değerli hocam SELAMETTİN .....
Yürek sayfanızda muhteşem bır siir okudum....
İlmik ilmik nakış gibi işlenen toplumsal yaramiz islendi.....
Şiiriniz bastan finale akıcı dupduru dizelerdi.....
Ve ani vurucu final harikaydi .....
Ve Siir'in adi BİZ YASAMAK İSTİYORUZ .... Muhteşem ve özel ...
Tebrik ediyorum SELAMETTİN hocam .... Harikasiniz....
Sevgilerimi size sunuyorum ..... Şen ve esen KALIN ... Kendinize iyi bakın .... JANET .....